26.06.2012

Partnerzy przyjdą na gotowe

Play Jamatel planuje przekazać swoim franczyzobiorcom pięć gotowych salonów sprzedaży.

Sprzedawca usług Play oferuje dwie formy współpracy – jako właściciel placówki stacjonarnej i autoryzowanego doradcy biznesowego. W pierwszym przypadku istnieje możliwość przejęcia gotowych punktów przygotowanych przez Play Jamatel. Dwie z nich znajdują się w Krakowie, a po jednej w Dobczycach, Częstochowie i Warszawie.

Zdjęcie punktu systemu Play Jamatel

Salony Play Jamatel powstają w miastach liczących co najmniej 20 tys. mieszkańców.

- Nawiązanie współpracy z galeriami handlowymi nie jest trudne. Problemy pojawiają się przy ustalaniu szczegółów związanych z przystosowaniem lokalizacji do konkretnych standardów sieci. Galerie wychodzą jednak naprzeciw oczekiwaniom najemców i wykazują dużą elastyczność – mówi Mariusz Skrzypczyk, właściciel Play Jamatel.

Zdaniem Skrzypczyka najlepiej jeśli franczyzobiorca ma doświadczenie w branży, na przykład zaczynał jako konsultant. Jest wtedy świadomy czekających go wyzwań i obowiązków, a poza tym potrafi słuchać i identyfikować potrzeby klienta. W zależności od zaangażowania partnera, wielkości salonu i terytorium działania generowane prowizje wynoszą od kilku do kilkunastu tysięcy zł miesięcznie. Nie tyle liczba klientów decyduje o zyskach, co liczba zawartych przez jednego klienta umów.

- Nie ma możliwości prowadzenia firmy jednoosobowo – jako właściciel i konsultant. Ogrom zagadnień, pełna dyspozycyjność, nastawienie na jakość sprzedaży wymaga rozłożenia pracy przynajmniej na dwie głowy i pary rąk – dodaje Mariusz Skrzypczyk.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0