15.05.2013

Depilacja bez opłat

Właściciel sieci gabinetów kosmetycznych Epillo zrezygnował z pobierania opłat franczyzowych od partnerów.

Epillo jest dostawcą sprzętu laserowego do fotoepilacji, czyli laserowego usuwania owłosienia. Od października 2011 roku rozwija sieć salonów kosmetycznych, zarówno własnych, jak i franczyzowych. Plan na najbliższe miesiące zakłada rozwój sieci własnych placówek.

Salon Epillo

Na założenie salonu franczyzowego Epillo niezbędny jest kapitał w kwocie minimum 40 tys. zł (zakup sprzętu i kosmetyków) oraz lokal dostosowany do potrzeb usług kosmetycznych.

– Zrezygnowaliśmy całkowicie z jakiejkolwiek opłaty franczyzowej. Skupiamy się głównie na sprzedaży sprzętu kosmetycznego – mówi Sylwia Gronostaj, właścicielka sieci salonów Epillo. - Pobieramy 100 zł miesięcznie za obsługę portalu internetowego, systemu sprzedaży oraz pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach. Zrezygnowaliśmy za to z jednolitego wystroju wnętrza. Każdy region Polski jest inny, więc dajemy w tej kwestii wolną rękę franczyzobiorcom.

Obecnie pod marką Epillo działają cztery placówki własne na terenie Wielkopolski. Dwa gabinety franczyzowe powstaną we wrześniu br. w Lublinie i Częstochowie.

(awh)