08.07.2013

Fryzjer w centrum

K&L Hair Design Group postawiła na otwarcia salonów fryzjerskich w galeriach handlowych.

– Nawiązaliśmy już kontakt z zarządcami obiektów handlowych – także tych dopiero powstających. Planujemy pozyskanie nowych lokalizacji przy handlowych ulicach dużych miast – mówi Bożena Kurek, współwłaścicielka znaku towarowego i właścicielka dwóch salonów partnerskich K&L Hair Design Group.

wnętrze salonu K&L Hair Design Group Fot. K&L Hair Design Group

W salonach K&L Hair Design Group obowiązuje zakaz krytykowania konkurencji nawet wtedy, gdy pojawia się klient, który nie szczędzi krytycznych słów pod jej adresem.

Od 2009 roku salony fryzjerskie sieci pracują wyłącznie na produktach marki L`Oréal Professionnel i Kerastase jako Salony Expert. Obecnie pod szyldem K&L Hair Design Group działają cztery salony partnerskie.

Lokal powinien posiadać 60-100 m2 – powierzchnia zależy od liczby stanowisk fryzjerskich, które mają być w nim umieszczone. Salon – zgodnie z założeniami centrali – powinien mieścić się na terenie centrum handlowego lub przy głównej ulicy dużego miasta. Potencjalny partner K&L Hair Design Group musi dysponować kwotą od 50 do nawet 300 tys. zł, której część przeznaczy m.in. na remont pomieszczeń (30-100 tys. zł).

(awh)