22.10.2014

Biznes za jeden uśmiech

Klienci Whitening Point mogą wybielić zęby już po 3 tygodniach od wykonania poprzedniego zabiegu.

Pod szyldem Whitening Point działa 6 punktów partnerskich i 12 franczyzowych specjalizujących się w wybielaniu zębów. Placówki świadczące wyłącznie tę usługę działają w formacie franczyzowym i sprawdzają się w miastach powyżej 50-60 tys. mieszkańców.
- Potencjał w tych miastach jest wyższy nie tylko ze względu na przewagę liczebną samego miasta, ale również na mozliwość dotarcia do mieszkańców z mniejszych miast i miejscowości ościennych, którzy często odwiedzają większe ośrodki. Nie bez znaczenia z punktu wodzenia prowadzenia biznesu jest możliwość swobodnego zaparkowania auta o każdej porze dnia, szybkiego dojazdu komunikacją miejską, a także położenie w ciągach handlowych lub pasażach - wyjaśnia Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci.

Gabinet Whitening Point Fot. Whitening Point

W roli partnerów Whitening Point najlepiej sprawdzą się osoby prowadzące działalność w branży beauty.

Z kolei placówki partnerskie są dobrym rozwiązaniem w miejscowościach od 30 tys. mieszkańców, gdzie mogą funkcjonować w salonach kosmetycznych, SPA lub ośrodkach odnowy biologicznej. Przedsiębiorca wprowadzając do swojej oferty zabiegi wybielania zębów uatrakcyjnia zakres oferowanych usług. Kolejne otwarcia Whitening Point planowane są w Toruniu, Kudowie Zdroju i Sosnowcu.
- Korzystamy z innowacyjnych amerykańskich preparatów do wybielania zębów oraz starannie dobranych lamp LED, dzięki czemu metoda Whitening Point jest bezpieczna - nie ma zagrożenia uszkodzenia szkliwa czy podrażnień dziąseł przy częstych zabiegach, tj. w odstępach 3-tygodniowych. Zwracamy jednak uwagę, iż zęby wybielamy do naturalnego koloru naszych zębów. Jeśli więc po serii trzech zabiegów, które można wykonać podczas jednej wizyty (3 x 20 minut naświetlania), otrzymamy pierwotny kolor szkliwa. Powinien on utrzymać się przez 6 do 12 miesięcy - mówi Martyna Królikowska.

Utrzymywanie efektów wybielania zębów zależy w dużej mierze od ścisłego przestrzegania zaleceń pozabiegowych opracowanych dla systemu Whitening Point, w tym  stosowania specjalistycznych preparatów do podtrzymywania efektu wybielania, umiejętnej pielęgnacji jamy ustnej i stylu życia.
- To, co nas wyróżnia to strategia sprzedaży, która nie opiera się na pojedynczych zabiegach wybielania zębów, a zaproszeniu klientów do systematycznego udziału w programie Whitening Point. Koszt pierwszego zabiegu zaczyna się już od 149 zł. Zadowolony klient jest najlepszą formą reklamy naszego systemu - zapewnia menedżer ds. ekspansji sieci. (dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0