Groszek

Logo Groszek
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Groszek jest ogólnopolską siecią samoobsługowych sklepów spożywczych funkcjonującą na rynku od 2000 roku. Obecnie sieć zrzesza ponad 1430 sklepów o zróżnicowanej wielkości. Bez względu na powierzchnię sprzedaży, wszystkie placówki należące do sieci posiadają jednolite standardy, które sprawiają, że odwiedzając dowolny sklep z szyldem Groszka, klienci mają gwarancję profesjonalnej obsługi oraz najwyższej jakości oferowanego asortymentu.

Sieć Groszek posiada sprawdzoną ofertę zarówno dla kupców prowadzących samodzielnie sklep, jak i dla tych którzy rozpoczęcie takiej działalności dopiero planują w lokalu w tzw. stanie surowym.

Zapewniamy:

  • skuteczną wizualizację sklepu;
  • projekt aranżacji, właściwe rozplanowanie stoisk i optymalizację powierzchni sprzedażowej;
  • dostęp do dostawców wyposażenia i urządzeń sklepowych;
  • optymalizację kosztów przedsiębiorcy poprzez preferencyjne warunki zakupu wyposażenia oraz innych usług związanych z funkcjonowaniem sklepu (m.in. ubezpieczenia grupowe, energia elektryczna, usługi gsm, radio Groszek itp.);
  • rozbudowany pakiet narzędzi marketingowych (m.in. regularne gazetki promocyjne dostosowane objętością do powierzchni sklepów, konkursy, kampanie reklamowe w środkach masowego przekazu, promocje z okazji otwarcia nowych placówek, lokalne akcje sponsorskie, loterie konsumenckie czy indywidualne programy lojalnościowe);
  • profesjonalne szkolenia personelu;
  • opiekę doświadczonych Doradców Klienta.

Dla każdej placówki handlowej, specjaliści Groszka opracowują unikalny plan zagospodarowania powierzchni sprzedażowej. System aranżacji opiera się na specjalistycznym przygotowaniu oferty towarowej, w dużym stopniu uzależnionej od potrzeb lokalnego rynku i oczekiwań franczyzobiorcy.

 System aranżacji wewnętrznej

  • opiera się na modelu sklepu samoobsługowego;
  • uwzględnienia strategię sieci;
  • dostosowany jest do specyfiki każdej placówki, jej powierzchni sprzedaży oraz indywidualnych możliwości każdego franczyzobiorcy.

 Kompleksowe wdrożenie profesjonalnego projektu aranżacji:

  • pozwala na wprowadzenie w sklepie systematyki, porządku i optymalizacji;
  • bezpośrednio przekłada się na jakość sklepu, komfort klientów oraz pracy personelu;
  • pomaga w codziennej pracy min. ułatwia decyzje związane z bieżącym towarowaniem i zarządzeniem sklepem;
  • wpływa na przejrzystość oferty dla konsumenta, łatwość dokonania wyboru, zwiększenie komfortu zakupów.

 Wszystko to sprawia, że Klienci dobrze czując się w sklepie dokonują większych i lepiej przemyślanych zakupów dzięki czemu ich poziom satysfakcji jest większy co przekłada się bezpośrednio na:

  • zwiększenie wartości koszyka zakupowego;
  • poszerzenie kupowanego asortymentu;
  • lojalność;
  • zwiększenie częstotliwości wizyt w sklepie, a co za tym idzie wzrost obrotów.

Kryteria dotyczące placówki handlowej franczyzobiorcy:

  • obowiązującą formą sprzedaży jest samoobsługa dlatego powierzchnia handlowa nie może być mniejsza niż 60 m2;
  • lokalizacja – osiedle, centrum, ciąg handlowy, miejsca o dużym natężeniu ruchu.
Jednostki własne

0

Jednostki franczyzowe

1430

Zdjęcie punktu systemu
Witryna sklepu Groszek
Informacje o franczyzodawcy
Eurocash SA
Adres: 62-052 Komorniki, ul. Wiśniowa 11
biuro Lublin: 20-234 Lublin, Al. Metalurgiczna 30
(81) 748 54 65
(81) 745 00 20
biuro@groszek.com.pl
www.groszek.com.pl
Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.