Call center do własnej dyspozycji łączy w sobie skuteczność uprzejmej asystentki z niezawodnością automatycznej sekretarki.
Środa
15.07.2009
Zebranie, podróż samolotem, wizyta u lekarza, spotkanie służbowe... To tylko niektóre sytuacje, w których nie możemy odebrać telefonu. A po drugiej stronie słuchawki czeka potencjalny klient, który po raz drugi może już nie zadzwonić.
 

Call center do własnej dyspozycji to sposób na uniknięcie wspomnianej sytuacji. Łączy w sobie skuteczność uprzejmej asystentki, której zatrudnienie kosztuje, z niezawodnością automatycznej sekretarki, której sygnał niestety skłania część rozmówców do odłożenia słuchawki.

- Nasze call center ma dwie podstawowe funkcje – mówi Jan Jeleń, właściciel Teleconnect. - Po pierwsze – tradycyjna centrala, jeśli klient nie chce, albo nie może odebrać telefonu. Wówczas my go wyręczamy i odbieramy wiadomość. Druga sprawa, to usługi typowe dla call center - przyjmowanie zamówień, fakturowanie i prowadzenie rozmów z kontrahentami.

Wykupując usługę, otrzymujemy własny, niepowtarzalny numer, na który przekierowany zostaje dowolny telefon firmowy bądź prywatny. Niezależnie, czy jest to numer stacjonarny, czy komórkowy, możemy liczyć na przejęcie nadchodzącego połączenia przez call center, które wykona zalecone przez nas instrukcje. Rozmówca usłyszy od telefonistki nazwę firmy, uzyska potrzebne informacje i będzie mógł pozostawić wiadomość. Jeśli będzie to długo oczekiwany ważny telefon, rozmowa zostanie przełączona na wskazany przez nas wcześniej numer.

Usługi oferowane m.in. przez Teleconnect mogą być atrakcyjne dla przedsiębiorców odbywających częste podróże służbowe. Jan Jeleń tłumaczy, że pomysł na świadczenie tego typu usług narodził się w wyniku własnych doświadczeń zbieranych przez lata pracy.

- Każdy przedsiębiorca często podróżuje w sprawach służbowych i wie, jak wielu klientów może stracić przez zwykłe nieodebranie telefonu – wyjaśnia Jan Jeleń. - Własne call center to świetne rozwiązanie dla ludzi zajętych.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Imprezy integracyjne

Cześć, znalazłem firmę Raut która organizuje imprezy integracyjne dla firmy różnego porkoju od pikników po konferencje na prawdę warto właśnie sobie z socjalnych...

1 wypowiedzi
ostatnia 14.09.2018
Jaki internet do firmy?

Kasia31 No niestety często jest tak, że te mobilne mają limit i nawet jak nie wzrastaja opłaty to zwalnia net do minimum. Kiedyś próbowałam i nawet maila nie mogłam...

8 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Długopisy, kubki, to już przeżytek. Teraz lepiej postawić na coś co oryginalnego. Może np. power bank z logo firmy?

240 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Reklama w social media

Ja bardzo polecam pozycjnowanie bo dzięki niemu dotarłam do dużej liczby klientów ;) a pomogła mi w tym agencja z Wrocławia Proformat ;)

10 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Myślę, że warto postawić na dobre, oryginalne teksty, odpowiednio zoptymalizowane pod SEO. Może warto też pomyśleć o prowadzeniu bloga.

188 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Ja raz,że nie mam kompletnie czasu na to by to robić samemu. Dwa- wolałam zlecić pozycjonowanie swojej firmy , zaufanej agencji, która wczesniej dla mnie stworzyła...

188 wypowiedzi
ostatnia 26.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Jeśli chcesz zamówić gadżety lub upominki reklamowe, a nie wiesz jakie będą najlepsze dla twojej branży, to skontaktuj się z firmą Lemach lemach.pl. Ich doświadczenie...

240 wypowiedzi
ostatnia 24.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Moim zdaniem świetnym gadżetem reklamowym są kalendarze. Ogromny wybór z niesamowitymi możliwościami personalizacji znajdziesz na www.swiatkalendarzy.com

240 wypowiedzi
ostatnia 24.08.2018