26.09.2002

Piotr i Paweł w katalogu firm

W Katalogu Firm Franchisingowych prezentujemy warunki współpracy z siecią supermarketów - delikatesów Piotr i Paweł

Poznańska sieć sklepów spożywczych Piotr i Paweł, prężnie rozwijająca się w województwach: wielkopolskim, lubuskim oraz mazowieckim, zachęca potencjalnych biorców licencji do współpracy.


Wnętrze Piotra i Pawła przypomina
bardziej delikatesy niż supermarket

Historia firmy

Firma Piotr i Paweł powstała w 1990, gdy Eleonora Woś wraz z synami, Piotrem i Pawłem, rozpoczęła prowadzenie Delikatesów w centrum Poznania. W ciągu dwunastu lat powstała sieć 15 supermarketów.

Obecnie firma posiada 5 jednostek własnych, ulokowanych w Poznaniu, oraz 10 działających na zasadzie franchisingu. Wszystkie obiekty zapewniają klientom bogaty wybór artykułów spożywczych, owoców, warzyw, artykułów chemicznych, kosmetyków i sprzętu AGD. Powyższą ofertę uzupełniają sałatki i najwyższej jakości gatunki sera, mięsa, wędlin i ryb. Klient może także wybrać towary ekskluzywne z tzw. Półki Premium.

Ostatnią inwestycją franchisobiorcy Piotra i Pawła było otwarcie nowego supermarketu - delikatesów w Centrum Janki o powierzchni 2000 metrów kw. Sklep oferuje ponad 25 tysięcy produktów branży spożywczej i przemysłowej oraz stoisko cukiernicze.

Plany rozwoju

Firma planuje dalszą ekspansję na rynku spożywczym. Przedstawiciele sieci zapowiadają otwarcie kolejnych sklepów i rozpoczęcie działalności na terenie nowych województw, m.in. w zachodniopomorskim, kujawsko - pomorskim i pomorskim.

Zuzanna Rudzińska

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0