Piotr i Paweł

Logo Piotr i Paweł
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Piotr i Paweł to sieć niezależnych sklepów (supermarkety). System funkcjonuje na tradycyjnych zasadach franchisingu – poprzez związanie biorcy i dawcy licencji umową franczyzową obejmującą przekazanie know-how, opiekę nad przekształcaniem bądź budową supermarketu poprzez uruchomienie oraz bieżącą działalność operacyjną.

Sklepy sieci Piotr i Paweł funkcjonują w oparciu o określone standardy sprzedaży gwarantujące efektywne działanie oraz nadające placówce niepowtarzalny charakter. Placówki sieci otrzymują kompleksowe wsparcie handlowe (centralne umowy z dostawcami), doradztwo w zakresie działalności operacyjnej sklepu (szkolenie personelu, stosowanie sprawdzonej formy oraz jakości świadczonych usług), wsparcie akcji w zakresie promocji placówki (działania marketingowe), doradztwo prawne.

Sieć dba o efektowny wygląd sklepów franczyzowych, wizualizację i odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej. Współpraca handlowa firmy Piotr i Paweł na podstawie umów franczyzowych z właścicielami sklepów trwa od 2000 r., kiedy to powstał pierwszy tego rodzaju sklep w Pile.

Pragniemy zachęcić Państwa do współpracy na zasadach franczyzy i zwrócić uwagę na nasze osiągnięcia w branży handlu detalicznego w Polsce:

  1. 24 lata doświadczeń,
  2. 50 sklepów franczyzowych,
  3. 58 sklepów własnych,
  4. blisko 5 milionów klientów miesięcznie
  5. ok. 4,5 tys. zatrudnionych pracowników
  6. polski kapitał,
  7. niepowtarzalny klimat zakupów,
  8. wyróżniająca się oferta asortymentowa,
  9. profesjonalizm personelu.

A zatem jeśli:

  • jesteś mobilny,
  • lubisz nowe wyzwania,
  • masz zacięcie handlowe,

Jesteśmy po to aby pomóc Ci realizować plany biznesowe m.in. poprzez samodzielne zarządzanie sklepem.

Jednostki własne

58

Jednostki franczyzowe

50

Zdjęcie punktu systemu
wnętrze sklepu Piotr i Paweł
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

·      

Przewidywana suma inwestycji

W zależności od rodzaju projektu oraz powierzchni sprzedaży.

Podstawowe wymagania sieci
  • Zdolność do sfinansowania przedsięwzięcia
  • Gotowość podjęcia szkolenia w formie zatrudnienia na umowę o pracę
  • Osobiste zaangażowanie w prowadzeniu supermarketu
  • W przypadku propozycji przejęcia obiektu (istniejącego lub planowanego) - powierzchnia sali sprzedaży (istniejąca lub planowana) nie mniej niż  500 m2.
Informacje o franczyzodawcy
Piotr i Paweł S.A.
ul. Tatrzańska 1/5, 60-413 Poznań
(61) 840 37 00
(61) 840 37 05
franchising@piotripawel.pl
www.piotripawel.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Tomasz Jędrzejczak
tel: 508 157 512
mail: t.jedrzejczak@piotripawel.pl

Jacek Jankowiak
tel: 502 194 568
mail: j.jankowiak@piotripawel.pl

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.