Piotr i Paweł

Logo Piotr i Paweł
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Piotr i Paweł to sieć niezależnych sklepów (supermarkety). System funkcjonuje na tradycyjnych zasadach franchisingu – poprzez związanie biorcy i dawcy licencji umową franczyzową obejmującą przekazanie know-how, opiekę nad przekształcaniem bądź budową supermarketu poprzez uruchomienie oraz bieżącą działalność operacyjną.

Sklepy sieci Piotr i Paweł funkcjonują w oparciu o określone standardy sprzedaży gwarantujące efektywne działanie oraz nadające placówce niepowtarzalny charakter. Placówki sieci otrzymują kompleksowe wsparcie handlowe (centralne umowy z dostawcami), doradztwo w zakresie działalności operacyjnej sklepu (szkolenie personelu, stosowanie sprawdzonej formy oraz jakości świadczonych usług), wsparcie akcji w zakresie promocji placówki (działania marketingowe), doradztwo prawne.

Sieć dba o efektowny wygląd sklepów franczyzowych, wizualizację i odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej. Współpraca handlowa firmy Piotr i Paweł na podstawie umów franczyzowych z właścicielami sklepów trwa od 2000 r., kiedy to powstał pierwszy tego rodzaju sklep w Pile.

 

Pragniemy zachęcić Państwa do współpracy na zasadach franczyzy i zwrócić uwagę na nasze osiągnięcia w branży handlu detalicznego w Polsce:

 

1. 25 lat doświadczeń,

2.  71 sklepy franczyzowe, 

3.  63 sklepy własne, 

4.  blisko 5 milionów klientów miesięcznie 

5.  ok. 4,5 tys. zatrudnionych pracowników

6.  polski kapitał,

7.  niepowtarzalny klimat zakupów,

8.  wyróżniająca się oferta asortymentowa,

9.   profesjonalizm personelu.

 

A zatem jeśli:

  • jesteś mobilny,
  • lubisz nowe wyzwania,
  • masz zacięcie handlowe,

Jesteśmy po to aby pomóc Ci realizować plany biznesowe m.in. poprzez samodzielne zarządzanie sklepem.

Jednostki własne

63

Jednostki franczyzowe

71

Zdjęcie punktu systemu
wnętrze sklepu Piotr i Paweł
Informacje dla franczyzobiorcy
Przewidywana suma inwestycji

W zależności od rodzaju projektu oraz powierzchni sprzedaży.

Podstawowe wymagania sieci
  • Zdolność do sfinansowania przedsięwzięcia
  • Gotowość podjęcia szkolenia w formie zatrudnienia na umowę o pracę
  • Osobiste zaangażowanie w prowadzeniu supermarketu
  • W przypadku propozycji przejęcia obiektu (istniejącego lub planowanego) - powierzchnia sali sprzedaży (istniejąca lub planowana) nie mniej niż  500 m2.
Informacje o franczyzodawcy
Grupa Piotr i Paweł Sp. z o.o.
ul. Druskienicka 12, 60-476 Poznań
(61) 840 38 08
(61) 840 37 05
franchising@piotripawel.pl
www.piotripawel.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Tomasz Jędrzejczak; tel: 508 157 512

mail: t.jedrzejczak@piotripawel.pl

 

Magdalena Domagała; tel. 502 194 567

mail: m.domagala@piotripawel.pl 

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.