Poleć stronę: Piotr i Paweł
Adresat *
wpisz adres email odbiorcy
Nadawca *
wpisz adres email nadawcy
Wiadomość
możesz dopisać coś do wysyłanej wiadomości

Piotr i Paweł

Logo Piotr i Paweł
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Piotr i Paweł to sieć niezależnych sklepów (supermarkety). System funkcjonuje na tradycyjnych zasadach franchisingu – poprzez związanie biorcy i dawcy licencji umową franczyzową obejmującą przekazanie know-how, opiekę nad przekształcaniem bądź budową supermarketu poprzez uruchomienie oraz bieżącą działalność operacyjną.

Sklepy sieci Piotr i Paweł funkcjonują w oparciu o określone standardy sprzedaży gwarantujące efektywne działanie oraz nadające placówce niepowtarzalny charakter. Placówki sieci otrzymują kompleksowe wsparcie handlowe (centralne umowy z dostawcami), doradztwo w zakresie działalności operacyjnej sklepu (szkolenie personelu, stosowanie sprawdzonej formy oraz jakości świadczonych usług), wsparcie akcji w zakresie promocji placówki (działania marketingowe), doradztwo prawne.

Sieć dba o efektowny wygląd sklepów franczyzowych, wizualizację i odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej. Współpraca handlowa firmy Piotr i Paweł na podstawie umów franczyzowych z właścicielami sklepów trwa od 2000 r., kiedy to powstał pierwszy tego rodzaju sklep w Pile.

Pragniemy zachęcić Państwa do współpracy na zasadach franczyzy i zwrócić uwagę na nasze osiągnięcia w branży handlu detalicznego w Polsce:

  1. 20 lat doświadczeń,
  2. 37 franczyzowych,
  3. 53 sklepy własne,
  4. ok. 4 tys. zatrudnionych pracowników,
  5. polski kapitał,
  6. niepowtarzalny klimat zakupów,
  7. wyróżniająca się oferta asortymentowa,
  8. profesjonalizm personelu.

A zatem jeśli:

  • jesteś mobilny,
  • lubisz nowe wyzwania,
  • masz zacięcie handlowe,

Jesteśmy po to aby pomóc Ci realizować plany biznesowe m.in. poprzez samodzielne zarządzanie sklepem.

Jednostki własne

44

Jednostki franczyzowe

60

Zdjęcie punktu systemu
wnętrze sklepu Piotr i Paweł
Informacje dla franczyzobiorcy
Przewidywana suma inwestycji

W zależności od rodzaju projektu oraz powierzchni sprzedaży.

Podstawowe wymagania sieci
  • Dobra lokalizacja,
  • Zdolność do sfinansowania przedsięwzięcia,
  • Gotowość podjęcia szkolenia w formie zatrudnienia na umowę o pracę,
  • Osobiste zaangażowanie w prowadzeniu supermarketu,
  • W przypadku propozycji przejęcia obiektu (istniejącego lub planowanego) - powierzchnia sprzedaży (istniejąca lub planowana) nie mniej niż 1 tys. m2.
Informacje o franczyzodawcy
Piotr i Paweł SA
ul. Tatrzańska 1/5, 60-413 Poznań
(61) 840 37 00
(61) 840 37 05
franchising@piotripawel.pl
www.piotripawel.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Tomasz Jędrzejczak

tel: 508 157 512

mail: t.jedrzejczak@piotripawel.pl

Jacek Jankowiak

Tel: 502 194 568

Mail: j.jankowiak@piotripawel.pl

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.