Blask pieniędzy
Sieć W.KRUK obejmuje dziś 107 salonów firmowych. Od niedawna marka rozpoczęła rozwój we franczyzie. W tym roku uruchomiła pierwszy franczyzowy salon w Puławach, w Galerii Zielona. Niedługo ruszy następny, w Siedlcach.
– Od kilku lat obserwujemy, że konsumenci nie postrzegają już zakupów u jubilera wyłącznie w charakterze inwestycji lub prezentu na szczególną okazję – mówi Radosław Jakociuk, prezes zarządu W.KRUK. – Biżuterię traktuje się jako modny dodatek, który ma wyróżniać. Tym samym potencjał rynku jubilerskiego w Polsce wciąż rośnie.
Ten rok marka planuje zamknąć liczbą 117 salonów. Docelowo na rynku polskim widzi miejsce dla 150 sklepów firmowych.
W.KRUK decyduje się na otwarcia wyłącznie w galeriach handlowych. Jednak nie muszą one być zlokalizowane wyłącznie w największych polskich miastach. Marka chce pojawiać się również w tych mniejszych.
– Rozmawiamy z partnerami gotowymi otworzyć salon W.KRUK w miastach poniżej 150 tys. mieszkańców. Wiemy, gdzie jest potencjał dla naszego biznesu i jesteśmy gotowi pomóc franczyzobiorcom w poszukiwaniu lokalu i formalnościach. Proponujemy nawet konkretne galerie handlowe, z którymi rozpoczęliśmy negocjacje. W tej chwili oferujemy otwarcie salonu W.KRUK w następujących lokalizacjach: Tychy, Piotrków Trybunalski, Świnoujście i Ostrowiec Świętokrzyski – dodaje Radosław Jakociuk.
Salon nie może mieć mniej niż 50 m2 i musi być zaaranżowany w zgodzie ze standardami marki. Każdy partner otrzymuje projekt aranżacji lokalu oraz wsparcie w realizacji jego wykończenia. Koszt inwestycji to ok. 350 tys. zł. Nie ma opłaty licencyjnej. Szacunkowy zwrot z inwestycji to dwa lata.
– Szukamy partnerów z doświadczeniem w prowadzeniu działalności handlowej, najchętniej ze znajomością rynku odzieżowego lub akcesoryjnego segmentu premium – podkreśla prezes zarządu W. KRUK. – Warunkiem współpracy są również gwarancje bankowe, czyli stabilność finansowa potencjalnego franczyzobiorcy.
Franczyzodawca zapewnia m.in. szkolenia marketingowe, sprzedażowe, bieżący nadzór regionalnego menedżera sprzedaży. Salon franczyzowy włączony zostaje w ogólnopolski system oprogramowania i korzysta z bieżącego wsparcia działów sprzedaży, logistyki, produktu oraz marketingu. Salony korzystają tez na ogólnopolskich akcjach promocyjnych marki, prowadzonych w różnych mediach. W tym roku ambasadorem W.KRUK została Martyna Wojciechowska.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...