29.09.2004

Piotr i Paweł ma sposób na klienta

Tłumy odwiedzających - to efekt wystawy Piotra i Pawła na targach Polagra-Food 2004.

Jedną z atrakcji tegorocznej Polagry był ustawiony na powierzchni około 100 mkw. sklep sieci handlowej Piotr i Paweł z Poznania.

Ważny jest klimat...

Zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli przy półkach porozmawiać o tym, jak w sklepach sieci eksponuje się towar. - Ludzie wiedzą, że czują się dobrze w naszych sklepach, choć nie zdają sobie sprawy, dlaczego. I o to właśnie chodzi - powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Hanna Stellmaszyk, dyrektor marketingu w Piotrze i Pawle.

Piotr i Paweł jako pierwszy w Polsce skorzystał z regałów firmy Wanzl. Ich sprzęt nie jest tani, ale swoją formą buduje pozytywny efekt - po prostu go nie widać.

...i jakość produktów

Sieć zaopatruje się w dania gotowe własnej produkcji. Personel każdego ze sklepów sieci przechodzi szkolenie z jakości obsługi klienta i wiedzy o produktach. W Poznaniu już funkcjonuje opcja zakupów przez internet i na telefon pod hasłem "Nie siatka zdobi kobietę".

Więcej: Marta Nowicka, "Puls Biznesu", 29 września 2004r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0