23.01.2006

Eksport zostanie podwojony

Awa, która sieć ubranka.pl buduje od 2000 r., zapowiada ostre przyspieszenie. Dzięki franczyzie i zagranicznej sprzedaży.

Firma Awa, warszawski producent ubranek dla dzieci i niemowląt, zakłada, że do 2010 r. będzie dysponować siecią 50 sklepów z szyldem ubranka.pl. Dotychczasowe tempo na to nie wskazuje. W ciągu sześciu lat Awa, która szyje tylko w kraju, zbudowała zaledwie 10 punktów. Teraz pomogą zewnętrzni partnerzy.
W połowie roku zaczniemy otwierać pierwsze franczyzowe sklepy. Docelowo chcemy mieć ich 20. Będziemy też powiększać sieć własnych punktów — powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Ewa Sarzyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
W tym roku pojawią się cztery sklepy własne, m.in. w Rzeszowie i Lublinie. Do końca 2010 r. ma ich być 30.
Ubranka.pl dotarły też na Łotwę. Wkrótce powstanie tu drugi sklep.

Więcej: Magdalena Laskowska "Puls Biznesu", 23 stycznia 2006 r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0