09.03.2006

Męska poczekalnia na wiosnę

Springfield ma nowy pomysł na przyciągnięcie potencjalnych klientów. W sklepach odzieżowej marki dla mężczyzn zostanie otwarta Męska Poczekalnia na Wiosnę.

Męska Poczekalnia na Wiosnę we wszystkich sklepach Springfield będzie skierowana do panów, którzy chcą w centrum handlowym spędzić czas w męskim towarzystwie i przygotować się na powitanie wiosny - bez obowiązku kupowania czegokolwiek. Dla panów przygotowano specjalny kącik kinowy, gdzie na dużym ekranie telewizora będą wyświetlane filmy, cieszące się sympatią męskich widzów. Panowie będą mogli również pograć w lotki i odpocząć na wygodnej kanapie z męskim magazynem w ręku.

To już druga tego typu akcja w sklepach Springfield, która jest skierowana do panów. Jej celem jest udowodnienie, że sklep z odzieżą może być dla nich przyjaznym miejscem. Poprzednia promocja – Męski Tydzień odbyła się w listopadzie zeszłego roku w czterech sklepach brandowych. Springfield ma w Polsce 6 sklepów w Waszawie, Krakowie i Poznaniu.