23.10.2006

Gino Rossi rozbudowuje sieć Vanita

Spółka Gino Rossi rozpoczęła intensywne prace nad budową sieci sklepów nowej marki franczyzowej – Vanita.

Pierwszy salon Vanity został otwarty pod koniec września w Rzeszowie. Kolejne dwa salony (w Warszawie i w Jankach) otwarto w drugiej połowie października. Do końca roku powstaną jeszcze placówki w Legnicy oraz w Gdańsku. Docelowo sieć sprzedaży Vanita będzie liczyć ok. 120 placówek. W ciągu najbliższych 5 lat powstanie ok. 70 salonów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, a w kolejnych latach – ok. 50 w mniejszych miastach. Firma chce rozwijać sieć w oparciu o sklepy własne oraz franczyzowe.

Obuwie sprzedawane pod marką Vanita będzie obejmować początkowo przede wszystkim marki włoskich producentów, takie jak Felix, Duegi, Valentina czy Effegi. Gino Rossi zamierza jednak, na dalszym etapie rozwoju sieci sprzedaży, wprowadzić do niej własne kolekcje, przygotowane specjalnie dla tej marki oraz podpisywać z wyselekcjonowanymi dostawcami umowy na wyłączność. Zarządzający firmą Gino Rossi zakładają, że wprowadzenie nowej marki rozszerzy dotychczasowy rynek, a tym samym pozwoli zwiększyć sprzedaż Gino Rossi.

Oprócz Vanity, spółka posiada sieć salonów Gino Rossi (79 salonów firmowych w Polsce oraz 19 za granicą). Na początku października br. spółka podpisała umowę inwestycyjną dotyczącą przejęcia firmy odzieżowej Simple Creative Products. Tym samym, zapoczątkowano budowę grupy modowej Gino Rossi. W ofercie grupy – obok markowego obuwia (Gino Rossi, G&R, Vanita oraz Geox), odzieży damskiej oraz galanterii skórzanej pod marką Gino Rossi - znajdzie się także odzież męska oraz kolejne grupy asortymentowe. (aw)