IANA wchodzi na polski rynek

Środa
18.04.2007
Unitessile, właściciel włoskiej marki odzieżowej dla dzieci i kobiet w ciąży IANA, otworzył pierwszy sklep partnerski w Polsce.
 

- Sklep IANA w Reducie działa na zasadzie partnerstwa handlowego w zakresie zakupu kolekcji oraz licencji na używanie marki – mówi Joanna Długosz z Primum PR. - Nie jest to franczyza, co oznacza, iż istnieje pewna swoboda w dostosowaniu ekspozycji, wystroju, atmosfery oraz działań marketingowych - dodaje.

logo Homeschool
Wnętrze sklepu sieci IANA

Nowo otwarta placówka powiększyła tym samym sieć ponad 500 sklepów na całym świecie należących do włoskiej firmy Unitessile S.p.A. Marka jest znana m.in. w Londynie, Madrycie, Sztokholmie, Barcelonie, Dubaju, Rzymie, Florencji, Mediolanie i Neapolu.

Sieć planuje kolejne otwarcia nie tylko w Warszawie, ale również na terenie całego kraju. We Włoszech marka Iana istnieje na rynku odzieży od 90 lat.

Firma oferuje ubrania dla dzieci w wieku 0-14 lat oraz kobiet w ciąży. Klienci mogą wybierać wśród garderoby niemowlęcej, sportowych ubrań dziewczęcych, chłopięcych i damskich. Kobiety w ciąży dodatkowo mogą znaleźć dżinsy, klasyczne spodnie, sukienki oraz topy i bieliznę.

(mdk)
Maciej Krzysztoszek, dziennikarz
Maciej Krzysztoszek
dziennikarz