18.04.2007

Ze Wschodu na Górny Śląsk

Międzynarodowa sieć SELA otworzyła nowe sklepy z markową odzieżą. Franczyzobiorcy prowadzą je w centrach handlowych Plaza w Rybniku i Sosnowcu.

Obecnie działają już cztery sklepy międzynarodowej sieci SELA, w tym trzy franczyzowe – w Lublinie (CH Olimp), Rybniku (CH PLAZA) i Sosnowcu (CH PLAZA). Do otwarcia szykują się kolejni franczyzobiorcy, m.in. w Lublinie (CH Plaza) i w Garwolinie.

SELA rozpoczęła budowę sieci franczyzowej w Polsce w lipcu 2006 roku. Otworzyła wtedy salon firmowy w warszawskiej Reducie. Na świecie działa ponad 550 sklepów w 15 krajach. Większość z nich prowadzą franczyzobiorcy.


Nowy sklep SELA z odzieżą casual w Sosnowcu

Asortyment sklepów SELA obejmuje ubrania dla kobiet i mężczyzn, młodzieży oraz dzieci. Otwarcie sklepu o pow. ok. 150 m2 to dla franczyzobiorcy koszt ok. 150 tys. zł. Inwestycja obejmuje remont i urządzenie lokalu. Wizualizację projektu wyposażenia i oświetlenia wnętrza franczyzobiorca otrzymuje w pakiecie startowym. Ponadto właściciel sklepu otrzymuje wsparcie marketingowe, logistyczne, zatowarowanie na zasadach komisu i szkolenie w salonie firmowym w Warszawie. Sieć nie pobiera żadnych opłat licencyjnych. (kiw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Kinga Wojciechowska

doradca we franczyzie
Napisz do autora