Mieszczuch czerpie z przeszłości

Poniedziałek
13.08.2007
O kolekcji jesienno-zimowej oraz planach rozwoju sieci sprzedaży mówi Jacek Czarnowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu marki Deep.
 

Jakie będą trendy w modzie młodzieżowej podczas tegorocznej jesieni i zimy?
Maksymalizm kontra minimalizm to kwintesencja nadchodzącego sezonu. W modzie jest miejsce na młodzieżowe szaleństwa bliskie scenie muzycznej i kreowanym przez nią zjawiskom lat 60., 70. i 80. Bezpośrednio za nimi pojawia się uwielbiany w zimowym okresie styl czerpiący z wpływów Alaski, natury i ekologii. Jednym słowem „powrót do korzeni” w poszukiwaniu własnej nowoczesnej przestrzeni życiowej. Gdzieś pomiędzy pojawia się żywotny styl brytyjski, etno oraz tajemniczy odrywający nas od rzeczywistości świat baroku, baśni i magii.

Jakie są plany Deep'a dotyczące rozwoju sieci sklepów?
Chcemy rozwijać sieć w Polsce. Do końca roku 2007 chcemy otworzyć jeszcze 10 nowych placówek. Nadal opieramy się na systemie franczyzowym co nie wyklucza kolejnych otwierać sklepów własnych, zwłaszcza w galeriach handlowych. Nie ograniczamy się jednak tylko i wyłącznie do Polski. Chcemy zaistnieć w państwach Europy Środkowo–Wschodniej (Rosja, Ukraina, Łotwa, Litwa, Rumunia, Bułgaria, Czechy i Słowacja). Planujemy w każdym z tych państw uruchomienie systemu franczyzowego.

Ile sklepów Deep działa obecnie?
Na chwilę obecną w Polsce działają 73 sklepy z czego zdecydowana większość, bo 62, to punkty franczyzowe. Własne sklepy mamy też poza granicami Polski, w Rosji i na Litwie.

Jakie warunki musi spełnić potencjalny partner Deep'a?
Nasze sklepy otwieramy zarówno w galeriach handlowych jak i lokalach położonych przy głównych ulicach handlowych. Od partnerów oczekujemy posiadania atrakcyjnych lokalizacji (lokal przy głównej ulicy handlowej lub w centrum handlowym) w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Sklep powinien mieć od 100 do 150 m2. Koszty adaptacji oscylują w granicach od 70 do 140 tys. zł, w galerii handlowej mogą być wyższe. Franczyzobiorca nie ponosi kosztów zakupu towaru, ponieważ przekazujemy go w depozyt i rozliczamy się na zasadzie prowizji od wielkości sprzedaży.

rozmawiał (bog)


POPULARNE NA FORUM

Zarobić na stylu

CCC ma problemy, Reserved i Gino Rossi też. Ciuchy w retailu źle się sprzedają. _____________________ Pisanie prac magisterskich z socjologii

34 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Zarobić na stylu

Strona http://diamentysprzedazy.pl/ to blog zdradzający tajniki jubilerstwa, opisujący magię i moc biżuterii, jako dodatku do stroju. Mamy szeroki wybór subtelnych...

34 wypowiedzi
ostatnia 18.05.2018
Produkcja odzieży reklamowej. Warto inwestować?

Zgadzam się, że taka odzież to bardzo dobry wybór. Z tego co widzę, to w internecie jest wiele różnych firm i można spokojnie znaleźć coś dla siebie. Jeśli ktoś...

27 wypowiedzi
ostatnia 11.05.2018
Produkcja odzieży reklamowej. Warto inwestować?

Moim zdaniem warto inwestować w odzież reklamową. To praktyczne i uniwersalne gadżety które sprawdzą się w każdej branży. Osobiście polecam firmę Tech-Media, mają...

27 wypowiedzi
ostatnia 11.05.2018
Sklep z tanią odzieżą sportową

Tania odzież zawsze dobrze się sprzedaje. _____________________ Tematy prac licencjackich z logistyki

44 wypowiedzi
ostatnia 09.05.2018
Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Moim zdaniem też nie. ___________________ http://pracelicencjackielogistyka.pl/

10 wypowiedzi
ostatnia 09.05.2018
Sklep z tanią odzieżą sportową

Tania odzież jeszcze ujdzie. Drogie ciuchy w Polsce nie idą. ____________________ http://pracemagisterskiepedagogika.edu.pl/

44 wypowiedzi
ostatnia 08.05.2018
Hurtownik - opinie

This page gives you a lot of information. Thank you! subway surfers

11 wypowiedzi
ostatnia 04.05.2018