23.08.2007

Simple idzie na Zachód

Spółka Simple otworzyła punkt w Niemczech. Przedstawiciele sieci zapowiadają ekspansję na rynku zagranicznym.

Należąca do grupy Gino Rossi spółka Simple Creative Products uruchomiła swój pierwszy salon za granicą. Sklep pod szyldem Simple otwarto w Kolonii.

Paweł Kapłon, prezes zarządu Simple zapowiada dynamiczny rozwój sieci w Polsce i poza granicami kraju.

- Otwarcie pierwszego zagranicznego salonu wymagało z naszej strony bardzo starannych przygotowań i dostosowań organizacyjnych. Obecnie jesteśmy przygotowani do przyspieszenia tempa rozwoju zagranicznego - mówi Paweł Kapłon, prezes zarządu spółki.

Sklep w Kolonii zaprojektowany został zgodnie ze standardami polskich salonów, a kolekcje dostępne w Niemczech będą analogiczne do kolekcji prezentowanych w Polsce.

- Salon Simple w Kolonii to dopiero początek. Mamy podpisane już dwie następne umowy, a negocjowanych jest kilka kolejnych – informuje Wojciech Fedorowicz, prezes niemieckiej spółki odpowiadającej za ekspansję na tym rynku marek z grupy Gino Rossi.

W listopadzie 2006 roku Simple Creative Products dołączyła do grupy kapitałowej Gino Rossi, zdecydowano się również na dalszy rozwój sieci sklepów własnych i franczyzowych, która liczy obecnie 34 punkty. W 2007 roku spółka otworzyła już 6 sklepów, a przed nią do końca roku kolejnych pięć otwarć.
(aw)