Simple idzie na Zachód

Paweł Kapłon, prezes zarządu Simple zapowiada dynamiczny rozwój sieci w Polsce i poza granicami kraju.
Czwartek
23.08.2007
Spółka Simple otworzyła punkt w Niemczech. Przedstawiciele sieci zapowiadają ekspansję na rynku zagranicznym.
 

Należąca do grupy Gino Rossi spółka Simple Creative Products uruchomiła swój pierwszy salon za granicą. Sklep pod szyldem Simple otwarto w Kolonii.

- Otwarcie pierwszego zagranicznego salonu wymagało z naszej strony bardzo starannych przygotowań i dostosowań organizacyjnych. Obecnie jesteśmy przygotowani do przyspieszenia tempa rozwoju zagranicznego - mówi Paweł Kapłon, prezes zarządu spółki.

Sklep w Kolonii zaprojektowany został zgodnie ze standardami polskich salonów, a kolekcje dostępne w Niemczech będą analogiczne do kolekcji prezentowanych w Polsce.

- Salon Simple w Kolonii to dopiero początek. Mamy podpisane już dwie następne umowy, a negocjowanych jest kilka kolejnych – informuje Wojciech Fedorowicz, prezes niemieckiej spółki odpowiadającej za ekspansję na tym rynku marek z grupy Gino Rossi.

W listopadzie 2006 roku Simple Creative Products dołączyła do grupy kapitałowej Gino Rossi, zdecydowano się również na dalszy rozwój sieci sklepów własnych i franczyzowych, która liczy obecnie 34 punkty. W 2007 roku spółka otworzyła już 6 sklepów, a przed nią do końca roku kolejnych pięć otwarć.
(aw)

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.