09.05.2008

Pachnący biznes

Już w przyszłym tygodniu Pachnące Szafy zostaną wstawione do kolejnych trzech miast: Krakowa, Gorzowa oraz Legnicy.

Pachnący biznes polega na sprzedaży produktów zapachowych do relaksacji i aromaterapii, wystawionych w specjalnie do tego celu zaprojektowanej drewnianej szafie, będącej ekspozytorem produktów.

Obecnie Pachnące Szafy znajdują się w 15 miastach Polski.

Istotą współpracy jest to, że Pachnące Szafy trafiają do placówek już funkcjonujących – jako uzupełnienie oferty produktowej sklepów, galerii czy też salonów fryzjerskich. Warunki przystąpienia do sieci są bardzo proste. Aby otrzymać Szafę, wystarczy ją zatowarować. Koszt inwestycji szacuje się na około 10 tys. zł netto. Zyskiem dla partnera jest marża ze sprzedaży produktów.

- Obecnie Pachnące Szafy znajdziemy w 15 miastach Polski – mówi Iwona Kasica, koordynator rozwoju sieci. - Ostatnio wstawiliśmy ekspozycje do apteki samoobsługowej, saloniku prasowego i kafejki. Dużym powodzeniem cieszą się również lokalizacje w sieci delikatesów Bomi - dodaje.

(eł)