23.06.2008

Tatuum planuje otwarcia

Grupa KAN zamierza otwierać 15-20 salonów Tatuum rocznie. Będą to głównie sklepy zlokalizowane poza Polską.

Tatuum to kolekcja odzieży typu casual dla kobiet i mężczyzn. Pierwszy sklep Tatuum powstał w 1999 roku w Polsce. Obecnie na 70 sklepów funkcjonujących pod logo tej marki, 20 jest zlokalizowanych poza granicami kraju: w Czechach, Rosji, Niemczech, na Węgrzech i na Ukrainie. W niedalekiej przyszłości szyldy Tatuum będzie można zobaczyć między innymi w Bułgarii, Rumunii, na Litwie i w Chorwacji.

Oprócz ekspansji na kolejne rynki europejskie Tatuum ma w planach poszerzenie swojej oferty o akcesoria będące uzupełnieniem kolekcji.

Dynamicznego rozwoju za granicą nie jest w stanie zakłócić toczący się od kilku miesięcy spór pomiędzy właścicielami łódzkiego przedsiębiorstwa a deweloperem Orco Property Group. Przedmiotem negocjacji jest atrakcyjna powierzchnia sprzedażowa w centrum Budapesztu, która na potrzeby Orco ma być przekształcona do 2010 roku w centrum handlowo-rozrywkowe. Umowa najmu zawarta przez grupę KAN wygasa dopiero w 2012 roku, w związku z tym właściciele czekają na uzasadnienie decyzji, którą ma wydać Sąd Arbitrażowy Węgierskiej Izby Przemysłu i Handlu.

Oprócz ekspansji na kolejne rynki europejskie przedsiębiorstwo ma w planach poszerzenie swojej oferty o akcesoria będące uzupełnieniem kolekcji. Grupa KAN zajmie się również rozbudową sieci franczyzowej marki odzieżowej Turnover pochodzącej z Holandii.

Dotychczas środki na rozwój firmy pochodziły ze źródeł własnych oraz z kredytów. Właściciele firmy nie wykluczają jednak wejścia na giełdę.

(eł)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0