Porcelana pod nową marką
W Polsce międzynarodowy producent porcelany buduje sieć sprzedaży w oparciu o system partnerski. W chwili obecnej pod marką Villeroy&Boch działa jedna placówka własna (sklep typu outlet w Piasecznie) oraz 36 partnerskich.
- W tym roku wprowadzamy do Polski drugą markę – Vivo. Do 2015 roku chcemy otworzyć 39 salonów House of Villeroy&Boch, cztery sklepy outletowe, 36 punktów sprzedaży sieci Vivo oraz 93 sklepy typu shop in shop – wylicza Piotr Szmidt, dyrektor regionalny Villeroy&Boch. - Do końca 2008 roku planujemy uruchomić 10 punktów sprzedaży Villeroy&Boch oraz 16 Vivo zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych, m.in. w Warszawie, we Wrocławiu, w Poznaniu i Białymstoku.
Potencjalny partner może otworzyć sklep House of Villeroy&Boch, w którym 70-80 proc. asortymentu stanowi oferta firmowa, a uzupełnieniem są artykuły innych marek m.in. Kitchen Aid i WMF. W tym przypadku wymagana powierzchnia sklepu waha się od 80 do 120 m2. Lokal powinien mieścić się w dobrym centrum handlowym lub przy głównej ulicy.
Inną propozycją dla partnerów jest stoisko w sklepie wielomarkowym na terenie dobrego centrum handlowego bądź przy głównej ulicy, gdzie powierzchnia stoiska musi być odpowiednia do ilości prezentowanego towaru (minimum 20 m2). Koncern umożliwia również uruchomienie stoiska marki Vivo i Villeroy&Boch w sklepie np. z odzieżą dla ludzi młodych lub sklepie wielobranżowym z artykułami ze szkła, porcelany i upominkami. W tym przypadku wymagana powierzchnia handlowa wynosi co najmniej 10 m2. Stoisko sieci może być również uzupełnieniem oferty np. dobrej kwiaciarni – asortyment stoiska o powierzchni min. 6 m2 obejmuje kolekcje serii ręcznie malowanych figurek porcelanowych.
Villeroy&Boch jest producentem porcelany stołowej, szkła, kryształów, sztućców i akcesoriów, jak również ceramiki sanitarnej, mebli łazienkowych, płytek i wyposażenia łazienek Wellness. Międzynarodowy koncern powstał we Francji w 1748 roku – początkowo jako rodzinna pracownia garncarska założona przez François Boch’a. Z czasem, z połączenia sił z niemiecką rodziną Villeroy i pod wspólnym szyldem Villeroy&Boch rozrósł się i zyskiwał coraz większe znaczenie w kraju i za granicą. Obecnie oferta porcelany stołowej Villeroy&Boch sprzedawana jest w ponad 125 krajach i w ponad 8 tys. punktach sprzedaży na świecie. Od 1990 roku firma notowana jest na giełdzie.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...