Ideą sklepów DDD jest specjalizacja w ofercie podłóg, paneli i drzwi.
Środa
29.10.2008
Od połowy października działa 30. salon sieci Dobre Dla Domu. Do końca roku firma zamierza uruchomić jeszcze pięć nowych sklepów.
 

Trzydziesta placówka firmy została uruchomiona w Bydgoszczy. Salon ma powierzchnię 370 m2, w jego ofercie znajduje się ponad 70 modeli drzwi w ekspozycji, ponad 200 modeli podłóg laminowanych, ponad 80 wzorów różnych rodzajów podłóg drewnianych.

Według analiz DDD, mimo stagnacji w tzw. ciężkiej budowlance, branża wyposażenia wnętrz zachowuje się bardzo stabilnie. Utrzymujące się zainteresowanie materiałami wykończeniowymi firma wyjaśnia także większą liczbą oddanych w tym roku mieszkań oraz remontami na rynku wtórnym oraz mieszkań nie będących w obrocie. Sprzedaż podłóg i paneli podłogowych w Polsce systematycznie rośnie. Według danych Dobre Dla Domu w 2008 roku na polskim rynku sprzeda się około 28 mln m2 paneli oraz 6,6 mln m2 podłóg drewnianych.

Pierwszy franczyzowy sklep DDD został otwarty w marcu 2006 roku. Kwota inwestycji we franczyzowy salon DDD wynosi około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu wraz z dostawcami inwestuje w każdy sklep franczyzowy 200 tys. zł.

(agaka)


Agnieszka Turska