29.06.2009

Franczyza w miejskim piekle

Outlet Polska we wrześniu rozpoczyna budowę partnerskiej sieci sklepów outletowych pod własną marką – City Hell.

Sieć partnerskich sklepów outletowych City Hell – to nowy projekt firmy Outlet Polska, który ruszy prawdopodobnie we wrześniu. Pierwszymi zainteresowanymi otwarciem sklepu City Hell są m.in. stali klienci hurtowi, których zaciekawił odmienny rodzaj współpracy.

Przedsiębiorca chętny do współpracy z City Hell może liczyć na wszelką pomoc przy planowaniu przedsięwzięcia: od wyboru lokalu do doboru asortymentu. Outlet Polska oferuje szkolenia w zakresie kształtowania własnej polityki cenowej. W zamian jednak potencjalny partner musi posiadać kapitał inwestycyjny, który pokryje koszty zatowarowania (600 zł-1 tys. zł/m2 sklepu) oraz opłaty licencyjnej w wysokości 1,9 tys. zł brutto.
- Od właścicieli pierwszych pięciu otwartych sklepów nie będziemy pobierać opłaty licencyjnej – zapewnia Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska. - Nie zamierzamy narzucać wszystkich ustalonych przez nas standardów, chcemy uwzględniać opinie naszych partnerów w procesie kształtowania marki.

Sklepy City Hell będą powstawać w miejscowościach liczących co najmniej 30 tys. mieszkańców. Preferowana powierzchnia lokalu liczy od 80 do 120 m2, minimalna – 35-40 m2 a maksymalna 500 m2, ale właściciele zapewniają, że do każdego przypadku będą podchodzić indywidualnie.

(awh)