14.07.2009

Kolejne umowy Miradu

Mirad podpisał kolejne umowy o reprezentowanie włoskich firm z branży wyposażenia wnętrz na polskim rynku.

Firma zajmująca się sprzedażą płytek ceramicznych, armatury i urządzeń łazienkowych, powołała także biuro projektowe oferujące usługi architektoniczne oraz warsztaty dla projektantów i architektów. Pracuje również nad rozszerzaniem sieci franczyzowej - kolejna placówka Mirad powstanie w warszawskim centrum Opex. Sieć posiada 7 własnych sklepów i 3 franczyzowe.

- W 2009 roku chcielibyśmy otworzyć 4 placówki franczyzowe w ośrodkach miejskich nie mniejszych niż 250 tys. mieszkańców - mówi Rafał Szeliga-Potocki, dyrektor zarządzający Mirad. - W sierpniu, w Warszawie powstanie kolejna jednostka działająca pod logo sieci.

W pierwszej kolejności spółka zamierza skupić się na pozyskaniu partnerów z Trójmiasta, aglomeracji Katowickiej oraz Wrocławia i Poznania.
- Otwarci jesteśmy również na propozycje z innych miejsc w Polsce oferując przedsiębiorcom gotowe rozwiązania - dodaje Rafał Szeliga-Potocki.

Przyszły franczyzobiorca Mirad musi dysponować kapitałem w wysokości 50-100 tys. zł oraz lokalem o powierzchni ok. 100 m2. Koszty remontu kształtują się na poziomie ok. 1 tys. zł za m2 powierzchni placówki.
- Proponujemy kilka sposobów w naliczaniu opłat - mówi Rafał Szeliga-Potocki. - Jednym z najbardziej akceptowanych przez franczyzobiorców jest korzystanie w pierwszym roku umowy z opłat minimalnych. W kolejnych latach obowiązują wyższe stawki. System ten ma na celu odciążenie nowego franczyzobiorcy od opłat, aby mógł skupić się na rozwoju. Przewidywany okres zwrotu z inwestycji to 12-18 miesięcy.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora