24.08.2009

Jeans jest trendy

O trendach w modzie opowiada Magdalena Fedorowicz, menedżer ds. franczyzy Pepe Jeans.

Czy Polacy nadal lubią odzież jeansową?
Jeans był popularny 30, 20 lat temu, ale od kilku lat znowu jest nieodłącznym elementem mody, dlatego obecny jest w kolekcjach wielu firm odzieżowych. Polacy nie są wyjątkiem i bez względu na wiek lubią nosić jeansy. Dotyczy to również biznesmenów, którzy często zakładają jeansy do marynarki. Podobnie jak inne części garderoby, również jeansy podlegają zmianie trendów – w zakresie kolorów, przetarć albo modeli. Kolekcje Pepe Jeans to nie tylko jeansy, ale także T-shirty, bluzki, sukienki, koszule i swetry.

Magdalena Fedorowicz, menedżer ds. franczyzy Pepe Jeans

Jak w czasach upadku znanych marek odzieżowych (np. Monnari, Reporter) radzi sobie Pepe Jeans?
Kryzys nie wpłynął znacząco na nasze obroty. Nie oszczędzamy na designie, tkaninach czy obsłudze klienta. Konsumenci to doceniają. Poza tym wymienione firmy mają inną grupę docelową niż Pepe Jeans, dlatego trudno nam się z nimi porównywać. W tym roku planujemy jeszcze otworzyć dwa sklepy własne. Prowadzimy również rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Zainteresowani współpracą nie muszą płacić za licencję. Kwotę inwestycji w punkt sprzedaży stanowi umeblowanie lokalu (500-900 euro za 1 m2), zatowarowanie sklepu (od ok. 200 tys. zł) oraz ewentualne koszty remontu.

rozmawiał (dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0