06.10.2009

Redan uruchomił pierwsze sklepy multibrandowe

Na początku października firma Redan uruchomiła dwa pierwsze sklepy multibrandowe, które będą funkcjonowały pod nazwą Top Secret & Friends.

Placówki zostały otwarte w centrum handlowym Jurajska w Częstochowie oraz Niwa w Oświęcimiu. Kolejne wystartują także w galeriach Bonarka w Krakowie, Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim oraz Stara Kuźnia w Grudziądzu.

W dalszych planach Redanu jest również wprowadzenie do sklepów multibrandowych kolejnych marek.

Uruchomienie nowej sieci sklepów Top Secret & Friends jest konsekwencją wcześniejszych zapowiedzi Redanu dotyczących m.in. zmiany strategii marki Troll, tak aby stała się ona komplementarna do Top Secret, a także reakcją na zmieniające się potrzeby rynku i oczekiwania klienta. Obie marki są obecnie kierowane do podobnej grupy docelowej - głownie do osób młodych. Dzięki temu w sklepach multibrandowych klient będzie mógł wybrać ubrania z kolekcji Top Secret - idealne do pracy i po „godzinach” (soft office) oraz ubrania bardziej na luzie (denim fashion) - Troll, przeznaczone na każdą okazję.

- Obecnie jesteśmy w trakcie modyfikacji pozycjonowania marki Troll. Skierowanie jej do tej samej grupy klientów co Top Secre pozwoliło nam na połączenie obu tych marek w ramach jednego sklepu - multibrandowego - mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redan. - Będziemy dalej rozwijać sieć franczyzową obu tych marek, a tutaj mamy spore doświadczenie ponieważ obecnie działa w tym modelu 140 sklepów.

W dalszych planach jest również wprowadzenie do multibrandów kolejnych marek. Koncepcja sklepów multibrandowych Top Secret & Friends zakłada, że będą miały one powierzchnię od 150 do 400 m2 i będą otwierane w atrakcyjnych lokalizacjach. Możliwe jest również przejęcie przez Redan sklepów franczyzowych od marek, które schodzą z rynku. Placówki multibrandowe, według przedstawicieli firmy, umożliwią optymalizację kosztów oraz uzyskanie satysfakcjonującego poziomu rentowności sektora modowego oferowanego przez Redan. W najbliższym czasie planowane są dalsze otwarcia multibrandów.

- Uważamy, że nowa koncepcja sklepów zostanie pozytywnie przejęta przez klientów, którzy będą mieli w jednym miejscu możliwość wyboru ubrań i dodatków na różne okazje. Aranżacja sklepów uwzględnia specyfikę marek, dzięki temu można łatwo odnaleźć konkretne kolekcje i style - mówi Piotr Kulawiński, prezes zarządu Redan.

Redan jest operatorem detalicznych marek odzieżowych Top Secret, Troll i Textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach grupy kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach, Turcji, Korei i Bangladeszu. Sprzedaż jest prowadzona w trzech sieciach detalicznych - Troll, Top Secret oraz Textilmarket liczących prawie 350 sklepów. Redan powstał w 1995 roku. W 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora