Olga Karner, reprezentant generalny Wolford na Polskę
Poniedziałek
02.11.2009
O zbliżającym się jubileuszu i planach marki Wolford w Polsce mówi Olga Karner, reprezentant generalny Wolford na Polskę.
 

Jakie plany ma Wolford na końcówkę bieżącego roku i jak ocenia ostatni rok?
Do końca 2009 r. mają powstać jeszcze dwa sklepy w Poznaniu i Łodzi – oba prowadzone będą przez franczyzobiorców. Stale poszukujemy także chętnych do otwarcia kolejnych salonów z austriacką bielizną, rajstopami i odzieżą damską Wolford. Rynek w Polsce ma duży potencjał, na pewno musimy jeszcze dotrzeć do wielu potencjalnych klientów. Czy i w jaki sposób kryzys wpłynął na naszą działalność, dopiero się okaże. Najlepszym sezonem w naszej branży jest sezon jesienno-zimowy, a on dopiero się zaczął.

Z czego słynie na świecie marka Wolford?
Wolford, który w przyszłym roku obchodzi 60. urodziny, wprowadził na rynek w latach 60. samonośne pończochy z silikonową taśmą podtrzymującą. Od kilku lat produkujemy pełne kolekcje damskie. Nie jesteśmy już tylko firmą bieliźniarską, z czego nadal słyniemy na całym świecie. Obecnie rozwijamy się coraz bardziej jako firma modowa. W większości produkcja odbywa się w fabryce w Bregenz nad Jeziorem Bodeńskim. W dużej mierze wyroby firmowe produkowane są na maszynach tkackich do odzieży bezszwowej. Nazwa firmy pochodzi od nazwiska przemysłowca Reinholda Wolffa i miasta, w którym została założona firma – Oxford. Marka obecna jest w prawie dwustu butikach na całym świecie, w tym 87 własnych i 112 partnerskich. Na polskim rynku Wolford istnieje 10 lat. Obecnie w Polsce funkcjonuje sześć punktów sprzedaży na zasadach partnerskich.

rozmawiała (agaka)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.