12.11.2009

Mała Lingua we franczyzie

Szkoła języków obcych zaczyna budować swoją sieć franczyzową.

Mała Lingua to szkoła językowa, która zajmuje się organizacją i prowadzeniem kursów językowych dla dzieci w wieku 3-12 lat. Szkoła działa już od pięciu lat, a w tym roku postawiła na rozwój za pośrednictwem franczyzy. Właśnie rozpoczyna poszukiwania potencjalnych franczyzobiorców.
- Naszą ofertę franczyzową kierujemy przede wszystkim do dyrektorów przedszkoli państwowych i właścicieli przedszkoli prywatnych oraz innych form organizacji przedszkolnych i klubów malucha. Mile widziane są osoby z wykształceniem pedagogicznym lub lingwistycznym, ale nie jest to warunek konieczny - mówi Monika Ferreira, właścicielka i dyrektor zarządzający szkoły Mała Lingua.

W szkole językowej Mała Lingua realizowana jest autorska metoda nauczania języków obcych.

W ramach pakietu franczyzowego biorcy otrzymują dostęp do know-how, materiały reklamowe i pomoce metodyczne. Franczyzobiorcy zostaną również przeszkoleni w zakresie realizacji procedur organizacyjnych oraz ze stosowania w praktyce autorskiej metody nauczania. Koszty inwestycji zamykają się w 50 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 10 tys. zł, a opłata bieżąca to 6 proc. miesięcznego obrotu.

W szkole językowej Mała Lingua realizowana jest autorska metoda nauczania języków obcych. W październiku 2009 szkoła otrzymała za nią European Language Label - europejski znak innowacyjności w zakresie nauczania języków obcych. Jest to nagroda, która wyróżnia nowe techniki nauczania oraz upowszechnia i promuje wiedzę na temat ich osiągnięć metodycznych.

- Założeniem naszej metody jest naturalna nauka języka obcego. Dzieci uczą się najlepiej tego, czego doświadczają wszystkimi zmysłami - poprzez muzykę, rytm, obrazy, dotyk, uczucia i działanie. Dlatego stworzyliśmy bajkową rodzinę Blabbersów, która jest bliska dzieciom i z łatwością oddziałuje na ich wyobraźnię. Uczniowie obserwują Blabbersów w różnych sytuacjach i wraz z nimi uczą się języka - mówi Monika Fereirra.

(mak)