09.12.2009

W siedmiomilowych butach w 2010 rok

NG2 powiększa sieć sprzedaży.

W ciągu trzech nadchodzących lat obuwnicza spółka NG2 chce zwiększyć swój udział w polskim rynku do 20 proc. Obecnie sprzedaje ok. 13 proc. obuwia w kraju. Władze spółki planują wydać 60 mln zł na nowe sklepy, a także remonty i modernizację wizualną istniejących placówek.

Salon obuwniczy CCC. Fot. CCC

Nadchodzący rok NG2 ma zamiar zakończyć z 80 nowymi sklepami, z czego 30 to punkty CCC, 10 - butiki marki QUAZI oraz 40 placówek BOTI.

Nadchodzący rok NG2 ma zamiar zakończyć z 80 nowymi sklepami, z czego 30 to punkty CCC, 10 - butiki marki QUAZI oraz 40 placówek BOTI. Firma planuje też rozwój sieci za granicą. W Czechach ma docelowo powstać 70 salonów CCC. W Polsce odzieżowy potentat celuje w liczbę 1 tys. sklepów w w kilkuletniej perspektywie - 400 punktów CCC, 500 BOTI oraz 100 QUAZI. Jedną czwartą lokali CCC mają stanowić jednostki franczyzowe.

Ambitne plany spółki mają szansę realizacji, jeśli optymistyczne prognozy wyników finansowych w czwartym kwartale 2009 r. okażą się prawidłowe. NG2 przewiduje, że ostatnie trzy miesiące roku przyniosą zysk netto na poziomie 50 mln zł, co przełożyłoby się an roczny wynik w wysokości niemal 1 mld zł.

- Pod względem zysku netto będzie to najlepszy kwartał w historii NG2 – tak o oczekiwanych wynikach finansowych z ostatnich trzech miesięcy wypowiada się Piotr Nowjalis, wiceprezes i dyrektor finansowy NG2.

(gum)