08.01.2010

Nowe sklepy już w lutym

Outlet Polska zamierza otworzyć trzy nowe placówki City Hell w Polsce i przymierza się do ekspansji zagranicznej.

Outlet Polska to spółka zarządzająca siecią outletów odzieżowych City Hell oraz hurtowniami z końcówkami serii znanych marek odzieżowych. Obecnie w sieci City Hell działa 10 sklepów, w których można znaleźć najbardziej znane światowe marki takie jak: Zara, Mexx, Puma, Lee i wiele innych. Na początku przyszłego miesiąca sieć powiększy się o trzy nowe sklepy zlokalizowane w Świdnicy, Koninie i Tarnowskich Górach.

Wnętrze sklepu City Hell, widok na wieszak z ubraniami

Placówkę City Hell można znaleźć m.in. w Bytomiu.

- Rozwój sieci sklepów City Hell w Polsce, to dopiero początek. W planach mamy także podbój rynków zagranicznych - mówi Adam Bilik, współwłaściciel Outlet Polska. - Podjęliśmy już rozmowy o otwarciu partnerskich hurtowni w Rumunii i na Litwie.

Opłata za przystąpienie do sieci City Hell wynosi 1,9 tys. zł. Po trzech miesiącach współpracy dochodzi opłata na fundusz marketingowy, która jest uzależniona od wielkości salonu. Minimalna wielkość sklepu to 60 m2, optymalne zaś są pomieszczenia mające 80-100 m2.

Aby skutecznie zatowarować sklep City Hell na każdy m2 trzeba wydać ok. 1 tys. zł. Do tego dochodzą koszty mebli i wyposażenia. Partnerzy samodzielnie poszukują lokali, jednak firma posiada aktualne dane dotyczące wszystkich nowych inwestycji w obiekty handlowe w Polsce oraz informacje od deweloperów. Zapewnia również pomoc w negocjowaniu cen i warunków najmu oraz dobraniu odpowiednich programów reklamowych i oszacowaniu ich kosztów.

(mak)