31.03.2010

Glazura Królewska w nowym centrum handlowym

Salon łazienek w kompleksie wnętrzarskim Metropol Dom i Wnętrze to trzeci lokal w Warszawie, a 23 w Polsce.

W salonie o powierzchni 360 metrów kwadratowych znajduje się tzw. płytkoteka, model ekspozycji w formie biblioteki, który umożliwia przedstawienie dużej ilości wzorów na stosunkowo niewielkiej powierzchni. Inne udogodnienia tworzą ekspozytory książkowe, boksy, oraz stoły do miksowania wzorów. W specjalnie wydzielonej części salonu znajduje się ekspozycja ekskluzywnych kabin typu walk-in, kabin standardowych oraz ceramika i armatura. Część salonu przystosowano na potrzeby kącika zabawy dla dzieci.

Widoczna na zdjęciu "płytkoteka" to model ekspozycji w formie biblioteki, który umożliwia przedstawienie dużej ilości wzorów na stosunkowo niewielkiej powierzchni.

- Technologia wprowadzona przez Glazurę Królewską w salonach łazienek pozwala klientom na zapoznanie się z pełną ofertą punktu za pomocą „wirtualnego magazynu” poprzez dotykowy panel multimedialny, a symulacja komputerowa, która tworzona jest na miejscu, daje możliwość obejrzenia nowej aranżacji swojej łazienki jeszcze przed zakupem produktu – mówi Piotr Sak, specjalista ds. marketingu w Glazurze Królewskiej.

Glazura Królewska jest największym dystrybutorem płytki ceramicznej i materiałów wykończenia wnętrz w południowo-wschodniej Polsce. Początki firmy sięgają 1995 roku. Swoją ofertę handlową sieć opiera w przeważającej części o produkty krajowe, współpracując zarówno z czołowymi producentami takimi jak Opoczno, Paradyż, Nowa Gala, Tubądzin, Cersanit, Polcolorit.

Sprzedaż produktów realizowana jest poprzez odbiorców hurtowych oraz przez sieć salonów firmowych. Glazura Królewska obsługuje również inwestycje budowlane, dostarczając materiały dla hoteli, centr handlowych, szpitali i szkół. Przedsiębiorcy planujący współpracę z siecią muszą dysponować własnym, bądź wynajętym lokalem oraz kwotą ok. 150 tys. zł, z czego 15 tys. zł stanowi opłata franczyzowa.

(gum)