06.06.2010

Franczyza w sporcie

Przedstawiciele handlowi produktów marki Tehnnix będą pozyskiwać nowych franczyzobiorców na północy kraju.

W tej chwili produkty Tehnnix są dostępne w blisko 70 placówkach sieci Okay Multibrand Shops oraz w kilkunastu sklepach partnerskich z odzieżą sportową na terenie całego kraju. Ubrania są sprzedawane na stoiskach, tzw. cornerach, funkcjonujących w obrębie sklepu i właśnie ta forma sprzedaży ma być rozwijana w najbliższym czasie.

- W planach mamy zatrudnienie pięciu przedstawicieli handlowych, którzy swoimi działaniami objęliby obszar całego kraju. W tej chwili nasz przedstawiciel skupi się głównie na pozyskiwaniu klientów franczyzowych w województwach: pomorskim, zachodnio-pomorskim, kujawsko-pomorskim i warmińsko-mazurskim – mówi Mariusz Brzyski, odpowiedzialny za rozwój sieci Okay Multibrand Shops oraz marki Technix. - Chcemy też dotrzeć do naszych potencjalnych klientów, którzy będą wypoczywać na wakacjach. Specjalnie z myślą o nich otwieramy punkty sezonowe m.in. w Jastarni, Władysławowie, Giżycku i Mikołajkach.

Produkty Tehnnix są dostępne w blisko 70 placówkach sieci Okay Multibrand Shops oraz w kilkunastu sklepach partnerskich z odzieżą sportową.

Firma Tehnnix specjalizuje się w produkcji odzieży sportowej, której używają osoby uprawiające fitness, aerobic, taniec, czy jogging. Niedawno jej oferta poszerzyła się o produkty odzieżowe skierowane do szerszej grupy odbiorców. Osoby zainteresowane przystąpieniem do sieci powinny prowadzić już swój własny sklep odzieżowy i przygotować w nim od 10 do 30 m2, gdzie prezentowane będą produkty marki Technix. Na otwarcie stoiska trzeba przygotować minimum 10 tys. zł. Firma zapewnia know how, wizualizację, projekt cornera oraz materiały promocyjne.

(mak)