Fabryka firmy Magnum Parket mieści się w Czechach.
Niedziela
27.06.2010
Magnum Parket podpisał pierwsze trzy umowy franczyzowe.
 

Franczyzodawca poszukuje franczyzobiorców, którzy chcą prowadzić sklepy Magnum Parket w miejscowościach zamieszkanych przez ponad 50 tys. mieszkańców.
Kwota inwestycji potrzebna do otwarcia sklepu Magnum Parket nie przekracza 70 tys. zł - szacują przedstawiciele sieci. Remont sklepu o powierzchni 70-120 m2, powinien według nich zamknąć się w kwocie 60 tys. zł.

– Inwestycja w nasz sklep zwraca się po 12 miesiącach od otwarcia – mówi Marcin Michalski, menedżer ds. rozwoju sieci sprzedaży Magnum Parket.

Centrala pomaga w wyborze lokalizacji, przy zaprojektowaniu i wyposażeniu lokalu, zapewnia szkolenia i wsparcie marketingowe i reklamowe.

Atutem kandydata na franczyzobiorcę sieci będzie doświadczenie przy sprzedaży podłóg lub artykułów wyposażenia wnętrz. Obecnie Magnum Parket ma trzy sklepu własne w Krakowie, Bielsko-Białej i Lublinie. Wkrótce nastąpi otwarcie pierwszych sklepów franczyzowych w Poznaniu, Gdańsku i Chojnicach.

Magnum Parket działa od 1995 roku, jest producentem podłóg drewnianych, desek tarasowych i mozaiek. Fabryka firmy mieści się w Czechach. Do Polski Magnum Parket zawitał w 2002 roku.

– Roczny obrót firmy wynosi 20 mln euro. Nasze podłogi sprzedawane są w krajach Unii Europejskiej, w Rosji, na Ukrainie i w Kazachstanie. Obecnie przygotowujemy się do otwarcia placówki w RPA. Produkujemy ponad 1 mln metrów kwadratowych parkietów rocznie. Rozpoczęliśmy też budowę nowej fabryki w Rosji – mówi Marcin Michalski.

(smoli)


Agnieszka Turska