07.12.2010

Meblowanie w sieci

Abra, sieć sklepów meblowych, chce zwiększyć procentowy udział przychodów z e-handlu w stosunku do tradycyjnego systemu sprzedaży w placówkach.

Na przełomie 2009 i 2010 roku Abra odnotowała w sklepie internetowym niemal 100 proc. wzrost przychodów w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W przyszłym roku obrotowym firma planuje ponad dwukrotnie zwiększyć przychody ze sprzedaży internetowej. Po dwóch latach działalności sklepu ilość wizyt na stronie zwiększyła się ośmiokrotnie. Spółka planuje dalszą ekspansję na tym polu. Ma jej w tym pomóc nowa e-inwestycja. Uruchomienie nowej wersji e-sklepu, które zostało skorelowane z wdrożeniem nowej formuły strony firmowej, ma przyciągnąć do e-sklepu nowych klientów.

Witryna sklepu meblowego sieci Abra w Piotrkowie Trybunalskim.

Sklep meblowy sieci Abra w Piotrkowie Trybunalskim

- Bardzo liczymy na wchodzące w dorosłe życie pokolenie Polaków, dla których zakup mebli, ubrań czy sprzętu RTV przez internet nie stanowi żadnego wyzwania, a jest naturalną konsekwencją rozwoju e-społeczeństwa - mówi Piotr Krzanowski, prezes zarządu Abra. - Dla rzeszy osób wyznacznikiem udanych zakupów nie jest już sklepowy rabat, lecz czas od podjęcia decyzji o zakupie do jej realizacji. Dzisiaj dysponujemy narzędziami, które skracają go w znaczny sposób.

Pierwszy sklep internetowy Abra rozpoczął działalność w styczniu 2007 r. Przez pierwsze 3 miesiące funkcjonował na terenie województwa dolnośląskiego, by w kwietniu 2007 r. rozpocząć sprzedaż w całej Polsce. Od samego początku e-sklep oferował nabywcom taki sam asortyment jak sklepy tradycyjne, m.in.: zestawy wypoczynkowe, stoliki kawowe, meble biurowe, systemy meblowe, sypialnie, a we wrześniu 2009 w ofercie dodana została nowa kategoria produktowa – dekoracje - obrazy, zegary, skrzynki na klucze, tekstylia oraz wieszaki.

Działająca od 1990 r. sieć sklepów Abra obchodzi w tym roku dwudziestolecie działalności. Spółka rozpoczęła tworzenie sieci franczyzowej. W przeciągu 4 lat przewiduje zwiększenie liczby posiadanych sklepów z ok. 80 do 150 w całej Polsce.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora