22.12.2010

Nie tylko maluchy

Mała Lingua wprowadziła drugą markę Lingua Teens Space, pod którą prowadzone są zajęcia wyłącznie dla młodzieży.

Mała Lingua od sześciu lat prowadzi kursy językowe dla dzieci i młodzieży. Zajęcia dla maluchów odbywają się w oparciu o autorski program nauczania stworzony na potrzeby szkoły Mała Lingua. Poszukiwania franczyzobiorców firma rozpoczęła w styczniu tego roku. W ciągu minionych miesięcy udało się nie tylko pozyskać pierwszych partnerów, ale również wprowadzić na rynek drugą markę.

Uczniowie podczas zajęć w szkole Mała Lingua.

Zajęcia dla maluchów odbywają się w oparciu o autorski program nauczania stworzony na potrzeby szkoły Mała Lingua.

- Wiosną ubiegłego roku nasza oferta franczyzowa została poszerzona o produkt skierowany wyłącznie do młodzieży w wieku 13-18 lat, uwzględniający potrzeby i preferencje tej grupy wiekowej. Są to szkoły językowe Lingua Teens Space – mówi Monika Ferreira, właścicielka sieci Mała Lingua. - Na rynku niewiele jest szkół, które mają program zajęć przygotowany wyłącznie z myślą o młodzieży. Wyspecjalizowana oferta dla młodzieży jest więc dla potencjalnych franczyzobiorców szansą na wyróżnienie się na rynku i zdobycie przewagi konkurencyjnej - dodaje Ferreira.

Pod logo Mała Lingua działają trzy szkoły językowe, w których maluchy zgłębiają tajniki języka angielskiego.
- Nasze placówki franczyzowe działają w Łodzi, Jeleniej Górze i Warszawie. Ta ostatnia powstała we współpracy ze szkołą Profi-Lingua, która w jednej ze swoich stołecznych filii wprowadziła do oferty zajęcia dla dzieci na bazie metody Mała Lingua - mówi Monika Ferreira.

Opłata za przystąpienie do sieci Mała Lingua wynosi 10 tys. zł. Jeśli partner chce otworzyć szkołę, w której realizowany będzie zarówno program dla dzieci, jak i dla młodzieży, wówczas opłata licencyjna rośnie do 13 tys. zł. Centrala pobiera również opłatę miesięczną w wysokości 7 proc. od wartości miesięcznego przychodu. Franczyzobiorca musi samodzielnie znaleźć lokal, w którym prowadzona będzie szkoła. Franczyzobiorca otrzymuje know-how prowadzenia szkoły, w którym określone są procedury operacyjne oraz koncepcję i organizację metodyczną szkoły. Franczyzobiorca przechodzi również szkolenie metodyczne z realizowanej w szkołach metody nauczania oraz ma zagwarantowaną stałą opiekę metodyczną w okresie trwania współpracy.

(mak)