23.12.2010

Budvar Centrum poprawia sprzedaż

W tym roku przychody są już o 10 mln zł większe niż w 2009.

Przychody producenta okien z PCV i drewna zanotowane od stycznia do listopada tego roku wyniosły 61,4 mln zł. W tym samym okresie rok wcześniej przychody spółki sięgnęły 50,9 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 10 mln zł. Sprzedaż w samym listopadzie zamknęła się wynikiem 6,6 mln zł, wobec 5,8 przed rokiem.

Zdjęcie punktu systemu Budvar

Od 2007 roku Budvar Centrum jest notowany na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych. W tym czasie kurs jego akcji spadł z poziomu blisko 30 zł w rejony 3 zł.

- Firma Budvar nie odczuwa kryzysu, bo naszą odpowiedzią na gorszą koniunkturę jest wyższa jakość usług. Do oferty wprowadziliśmy jeszcze lepszy produkt, wykonany z użyciem pełnowartościowych materiałów, bez użycia ołowiu - komentuje wyniki Alina Grudzień, specjalistka ds. marketingu firmy Budvar. - Dzięki temu nasz klient będzie mógł spać spokojnie przez wiele lat mając świadomość, że zakupił pełnowartościowy produkt i po kilku latach nie będzie musiał wymieniać okien.

Spółka prowadzi sprzedaż poprzez sieć ponad 40 punktów sprzedaży, z czego znaczna większość to punkty franczyzowe. Od 2007 roku Budvar Centrum jest notowany na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych. W tym czasie kurs jego akcji spadł z poziomu blisko 30 zł w rejony 3 zł. W ostatnim roku cena papierów Budvaru oscylowała w granicach 3 - 3,8 zł.

Budvar szuka potencjalnych franczyzobiorców wśród osób, które osobiście chciałyby zaangażować się w prowadzenie biura sprzedaży sieci. Kandydat na franczyzobiorcę musi dysponować lokalem o powierzchni minimum 25 m2, franczyzodawca twierdzi jednak, że optymalne biuro powinno mieć 80 m2. Biorca licencji musi zatrudnić ekipę montażową, która w domach klientów będzie montować zakupione u franczyzobiorcy produkty.

(gum)