20.02.2011

Nowe oblicze Kolibra

Już wkrótce drogerie spod znaku Kolibra będą miały nowe logo, a ich witryny i wnętrza zyskają nową wizualizację. Sieć zapowiada też kolejne otwarcia.

Obecnie sieć liczy 64 placówki na terenie województw śląskiego, małopolskiego i opolskiego. W 2011 roku planowanie jest otwarcie kolejnych 20 drogerii.
- Chcemy dokonać znaczącego kroku w kwestii liczby drogerii działających w naszej sieci oraz zwiększenia profesjonalizmu ich działania – zapowiada Katarzyna Niemiec, prezes zarządu sieci Koliber - W efekcie tych działań placówki spod znaku Kolibra będą się wyróżniały na polskim rynku drogeryjnym nie tylko wizualnie, ale też w aspekcie oferty i jakości obsługi klienta.

Nowa wizualizacja drogerii Koliber.

Nowa wizualizacja ma być lepiej dopasowana do profilu marki, wyróżniać ją spośród konkurencji i budzić pozytywne emocje.

Według władz firmy oraz franczyzobiorców dotychczas używany znak oraz wizualizacja sklepów nie oddają w pełni charakteru sieci, dlatego zdecydowali się na zmianę barw. Nowy system identyfikacji ma być lepiej dopasowany do profilu marki, wyróżniać ją spośród konkurencji i budzić pozytywne emocje.

- Po dokonaniu analiz wielu wariantów znaku przygotowanych przez wyspecjalizowane firmy zdecydowaliśmy się na logo w przyjemnych, kobiecych barwach i delikatnej formie, zachowujące kluczowy symbol sieci – podsumowuje Katarzyna Niemiec.

Koliber powstał w 2000 roku z inicjatywy grupy niezależnych kupców, specjalizujących się w handlu kosmetykami i artykułami gospodarstwa domowego. W październiku ubiegłego roku Emperia Holding kupiła Drogerie Koliber, przez co sieć drogerii dołączyła do Grupy Dystrybucyjnej Tradis. Rezultatem jest pełna konsolidacja sklepów należących do sieci, przekładająca się efektywniejsze zarządzanie firmą. Od niedawna nad sprawnym funkcjonowaniem placówek czuwają również koordynatorzy regionalni.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora