Francuzi chcą ubierać Polaków – we franczyzie

Pierwsze placówki francuskich firm mogłyby powstać w centrach handlowych, m.in. w Złotych Tarasach, Arkadii i Manufakturze oraz przy głównych ulicach handlowych Warszawy i Łodzi.
Piątek
25.02.2011
Cztery francuskie firmy modowe zamierzają rozwijać swoje koncepty franczyzowe w Polsce.
 

Rozpoczęły się już poszukiwania masterfranczyzobiorców. Odbyły się także pierwsze spotkania biznesowe z potencjalnymi inwestorami. Właściciele firm widzą potencjał dla swoich marek na naszym rynku. Pierwsze placówki mogłyby powstać w centrach handlowych, m.in. w Złotych Tarasach, Arkadii i Manufakturze oraz przy głównych ulicach handlowych Warszawy i Łodzi.

Jak przekonują przedstawiciele Devred, firmy oferującej męską odzież casualową i wizytową, adresowaną do mężczyzn w wieku 25-45 lat, Polska w rozwoju międzynarodowym jest dla firmy rynkiem priorytetowym. Franczyzodawca oferuje wsparcie informatyczne oraz pomoc międzynarodowego personelu, który będzie wspierał masterfranczyzobiorcę w tworzeniu sieci sklepów pod szyldem Devred w Polsce. Le Tanneur to marka galanterii skórzanej i dodatków, istniejąca w Paryżu od 1898 roku. We Francji posiada 58 sklepów i jest jedną z największych sieci detalicznych galanterii skórzanej. Kolejne dwie firmy oferują ubranka dla dzieci. Sieć Sergent Major istnieje od 20 lat i dysponuje ponad 350 sklepami we Francji i poza jej granicami z asortymentem od niemowlaka do czternastolatka. Druga firma poszukująca w Polsce masterbiorcy to Groupe Zannier, która posiada czterdziestoletnie doświadczenie, ponad 1000 sklepów na całym świecie i 15 międzynarodowych marek, m.in. Catimini, Ikks, Levi’s Kids, Kenzo. W Polsce jest już obecna w niezależnych sklepach multibrandowych. Obecnie Groupe Zannier chce rozwinąć dwie marki: Ikks (250 sklepów) to inspirowana modą dla dorosłych odzież o charakterze miejskim oraz „Z” (500 sklepów) moda dla dzieci od niemowlaka do 14 lat.

Wszystkie cztery firmy będą miały stoiska na najbliższych targach Franchise Expo w Paryżu odbywających się w dniach 20-23 marca 2011 roku.

(agaka)


Agnieszka Turska
Agnieszka Turska
dziennikarz

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.