Nowy element graficzny w logo Hot Oil ma zmieniać się w zależności od okoliczności i świąt.
Sobota
18.06.2011
Nowe logo sklepów z ubraniami dla dzieci ma zmieniać się w zależności od okoliczności i świąt. Wzorem dla firmy jest logo najbardziej znanej internetowej wyszukiwarki.
 

Zmiana identyfikacji wizualnej marki Hot Oil to efekt dostosowania firmy do potrzeb jej młodych klientów. Wójcik Fashion, właściciel marki, na nowo zdefiniował grupę docelową i przygotował linię ubrań, która odpowiada potrzebom młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Jej uzupełnieniem ma być nowe logo z wpisanym w nie emotikonem nawiązującym do „uśmiechów” wykorzystywanych podczas pisania smsów, czy korzystania z komunikatorów internetowych. Logo ma zmieniać się w zależności od komunikowanych treści, np. na Dzień Dziecka, czy Euro 2012.

- Tego typu podejście do identyfikacji wizualnej jest nowatorskie i rzadko stosowane. Wśród wzorców, które analizowaliśmy jest m.in. logo Google, które przyjmuje różne postaci i formy przy różnych okazjach, świętach, rocznicach. W naszej branży w Polsce, a być może na świecie, jest to unikalne i pionierskie rozwiązanie. Wraz ze zmianą logo w sklepach sieci Hot Oil pojawiły się również nowe przestrzenne witryny – mówi Magdalena Staszczyk, brand manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.

Marka Hot Oil istnieje na polskim rynku od 2002 roku, zaś od 2009 jej właścicielem jest firma Wójcik Fashion, która rozwija również sieć sklepów z ubraniami dla najmłodszych Wójcik. Hot Oil to dziś 43 sklepy franczyzowe i partnerskie oraz osiem placówek prowadzonych przez Wójcik Fashion.

(mak)


POPULARNE NA FORUM

Centra handlowe na celowniku

Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.

7 wypowiedzi
ostatnia 27.08.2018
Centra handlowe na celowniku

Thanks for sharing.I found a lot of interesting information here. A really good post, very thankful and hopeful that you will write many more posts like this one. - happy...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.08.2018
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes

Ja polecam Wam książeczki Wydawnictwa MD Monika Duda https://www.wydawnictwomd.pl/ W swojej ofercie mają piękne bajeczki, kolorowanki, książki edukacyjne w rozsądnych cenach

61 wypowiedzi
ostatnia 31.07.2018
Dzień dziecka - prezenty

The Department of Labor is the sole government office that screens youngster work and authorizes kid work laws. The most clearing government law that confines the business and...

4 wypowiedzi
ostatnia 11.06.2018
Pieluszki typu pampers

Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)

10 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2018
Centra handlowe na celowniku

Jak dla mnie to wszystko padnie. Teraz wszystko Polacy kupują w necie! Drogie ciuchy u nas nie mają racji bytu. ____________________ http://szkolaglownahandlowawwarszawie.edu.pl

7 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2018
Pieluszki typu pampers

Pieluchy Dada sa chybacałkiem niezłe. Za moich czasów ich nie było, albo miały kiepską renomę. Teraz widzę, że używa ich sporo dzieciaków, więc chyba dają radę?...

10 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Dzień dziecka - prezenty

U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.

4 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018