Pierwszy Dan Hen w Warszawie

Sklep Dan Hen w warszawskiej galerii handlowej Blue City.
Sobota
25.06.2011
Mieszkanki stolicy mogą już zrobić zakupy w sklepie mieszczącym się w galerii handlowej Blue City.
 

Pod logo Dan Hen działa dziś 50 sklepów – własnych, franczyzowych oraz multibrandowych. Mimo 30 lat działalności, firma dopiero w czerwcu otworzył swój pierwszy sklep w Warszawie, który znajduje się w galerii handlowej Blue City.

– Pierwszy dzień sprzedaży potwierdził jak bardzo brakowało naszej marki w stolicy i jak idealnie kolekcja uzupełnia sektor branży odzieżowej w centrum handlowym – twierdzi Marzena Rosler-Borakiewicz, menedżer sieci sklepów Dan Hen.

Dan Hen wymaga od franczyzobiorców zaangażowania oraz chęci promowania marki na rynku lokalnym. Doświadczenie w branży odzieżowej jest dodatkowym atutem, który pozwala ocenić ryzyko biznesowe. Potencjalny partner powinien dysponować środkami finansowymi na adaptację lokalu (od 50 do 200 tys. zł), na pierwsze zatowarowanie (50 tys. zł) i na opłaty licencyjne (10 tys. zł). Franczyzodawca przekazuje partnerom wstępną aranżację lokalu, pomaga im w przygotowaniu sklepu do otwarcia, zapewnia stałą opiekę przedstawiciela sieci oraz gwarantuje jednolitą politykę cenową wobec wszystkich sklepów.

- Plany rozwojowe Dan Hen wiążemy z otwarciami butików w dużych miastach, m.in.: w Gdańsku, Wrocławiu, Szczecinie i Krakowie. Obecnie prowadzimy rozmowy, które powinny zaowocować uruchomieniem pięciu sklepów do końca 2011 roku – dodaje Marzena Rosler-Borakiewicz.

(dw)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.