25.06.2011

Pierwszy Dan Hen w Warszawie

Mieszkanki stolicy mogą już zrobić zakupy w sklepie mieszczącym się w galerii handlowej Blue City.

Pod logo Dan Hen działa dziś 50 sklepów – własnych, franczyzowych oraz multibrandowych. Mimo 30 lat działalności, firma dopiero w czerwcu otworzył swój pierwszy sklep w Warszawie, który znajduje się w galerii handlowej Blue City.

Sklep Dan Hen w warszawskiej galerii handlowej Blue City.

Sklep Dan Hen w warszawskiej galerii handlowej Blue City.

– Pierwszy dzień sprzedaży potwierdził jak bardzo brakowało naszej marki w stolicy i jak idealnie kolekcja uzupełnia sektor branży odzieżowej w centrum handlowym – twierdzi Marzena Rosler-Borakiewicz, menedżer sieci sklepów Dan Hen.

Dan Hen wymaga od franczyzobiorców zaangażowania oraz chęci promowania marki na rynku lokalnym. Doświadczenie w branży odzieżowej jest dodatkowym atutem, który pozwala ocenić ryzyko biznesowe. Potencjalny partner powinien dysponować środkami finansowymi na adaptację lokalu (od 50 do 200 tys. zł), na pierwsze zatowarowanie (50 tys. zł) i na opłaty licencyjne (10 tys. zł). Franczyzodawca przekazuje partnerom wstępną aranżację lokalu, pomaga im w przygotowaniu sklepu do otwarcia, zapewnia stałą opiekę przedstawiciela sieci oraz gwarantuje jednolitą politykę cenową wobec wszystkich sklepów.

- Plany rozwojowe Dan Hen wiążemy z otwarciami butików w dużych miastach, m.in.: w Gdańsku, Wrocławiu, Szczecinie i Krakowie. Obecnie prowadzimy rozmowy, które powinny zaowocować uruchomieniem pięciu sklepów do końca 2011 roku – dodaje Marzena Rosler-Borakiewicz.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0