09.09.2011

Monaco w dużych miastach

Butiki Monaco Fashion Store będą otwierane w miastach o populacji powyżej 200 tys. mieszkańców.

Klientki butików Monaco Fashion Store mogą w nich znaleźć suknie wieczorowe, wizytowe i galowe znanych projektantów. W sklepie sprzedawane są również buty, biżuteria i inne dodatki. Pod logo sieci funkcjonują obecnie cztery butiki: dwa w Warszawie oraz po jednym we Wrocławiu i Piasecznie. Ostatnio sieć nawiązała współpracę z butikami na Litwie, które postanowiły wzbogacić swoją ofertę o suknie z kolekcji Monaco Fashion Store. Firma zamierza także zintensyfikować swój rozwój w Polsce.

Hi-endowy butik Monaco Fashion Store.

Monaco Fashion Store to sieć hi-endowych butików, która oferuje suknie galowe, wieczorowe i wizytowe luksusowych marek. Wraz ze wzrostem liczby kobiet w biznesie firma upatruje nowych klientek.

- Jesteśmy w trakcie negocjacji z czterema galeriami handlowymi, a w połowie 2012 roku planujemy kolejne otwarcia - zapowiada Marzena Biernacka, właścicielka Monaco Fashion Store. - Zależy nam, aby butiki zlokalizowane były przede wszystkim w dużych miastach, centrach handlowych i strefach o dużym natężeniu ruchu.

Potencjalny franczyzobiorca Monaco Fashion Store powinien posiadać na własność lub mieć wydzierżawiony lokal o powierzchni 30-80 m2. Sklep powinien mieć duże witryny i być przestronny. Za przystąpienie do sieci nie są pobierane żadne opłaty, ale przedsiębiorca musi mieć przygotowany kapitał rzędu 30 tys. zł na przystosowanie placówki oraz środki na jej zatowarowanie.

- Właśnie wprowadzamy najnowszą kolekcję jesień-zima 2011 marek Adrianny Papell i Aidana Mattoxa – dodaje Marzena Biernacka.- Rozwinęliśmy także nasz asortyment o dodatki: biżuterię, buty, torebki i kapelusze. Nowością jest także oferta stylizacji, którą zajmuje się specjalnie do tego wyszkolony personel.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora