10.12.2011

Pracowity koniec roku

Przedświąteczny okres okazał się bardzo pracowity dla odzieżowej marki Giacomo Conti.

- Koniec roku zawsze jest okresem wzmożonych akcji promocyjnych i wyprzedaży w naszej sieci – mówi Zbigniew Markowski, współwłaściciel Giacomo Conti. - Jest to także czas wzmożonej pracy ponieważ już teraz przygotowujemy strategię marketingową na nadchodzący rok oraz projektujemy kolekcją wiosenną.

Wnętrze sklepu Giacomo Conti.

Giacomo Conti to 30 salonów w całej Polsce. Ostatnio powstała placówka własna w Tarnowie oraz franczyzowa w Rzeszowie.

Powstała w 2006 roku marka Giacomo Conti na początku działalności miała w swojej ofercie tylko garnitury i koszule. Po otwarciu pierwszych salonów w Poznaniu i okolicach firma zdecydowała się na poszerzenie oferty o odzież typu casual. Dziś sieć skupia 30 salonów w całej Polsce, z czego sześć to jednostki franczyzowe.

Wysokość inwestycji we własny salon Giacomo Conti zaczyna się od 100 tys. zł i jest uzależniona od wielkości sklepu. Działające placówki mają powierzchnię 60-100 m2 i zlokalizowane są najczęściej w centrach handlowych. Wyszukanie lokalu to zadanie franczyzobiorcy, dawca licencji musi go tylko zaakceptować.

- Franczyzobiorców poszukujemy na terenie całego kraju. Przede wszystkim zależy nam na poszerzeniu naszej sieci sprzedaży w największych polskich centrach handlowych – dodaje Zbigniew Markowski. - W ramach pakietu franczyzowego oferujemy przede wszystkim naszą markę, udostępniamy logo oraz zapewniamy dogodne warunki zakupu wyposażenia i asortymentu salonu.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora