Lee Cooper zdejmie spodnie

Wraz ze zmianą wystroju firma wprowadza nowe produkty, odchodząc raz na zawsze od sprzedaży wyłącznie odzieży jeansowej.
Piątek
23.12.2011
Odzieżowy gigant dywersyfikuje swoją ofertę. Postawił na jeans i akcesoria.
 

W Galerii Jurajskiej w Częstochowie otwarto nowy, flagowy salon marki Lee Cooper. Wnętrze urządzono według odświeżonej aranżacji. Wraz ze zmianą wystroju firma wprowadza nowe produkty, odchodząc raz na zawsze od sprzedaży wyłącznie odzieży jeansowej. W przyszłości na półkach sklepów Lee Cooper pojawią się również torby, portfele i inne akcesoria.

Związek częstochowskiej spółki Kamex II z najstarszą marką jeansową z Europy trwa od 1992 roku, czyli od chwili otwarcia pierwszego w Polsce sklepu Lee Cooper. Obecnie firma zarządza 15 sklepami własnymi, 6 outletami i 32 sklepami partnerskimi działającymi na terenie całej Polski.

- Do końca 2015 roku zamierzamy otworzyć ok. 100 punktów sprzedaży, zarówno multi-, jak i monobrandowych - mówi Janusz Kania, członek zarządu firmy Kamex II.

Ostatnie otwarcia sklepów własnych miały miejsce w październiku br. w poznańskich galeriach: Plaza i Malta. Przyszłoroczna ekspansja rozpocznie się od otwarcia outletu w Szczecinie. Ponadto firma położy większy nacisk na rozwój punktów franczyzowych.

Pod marką Lee Cooper działa ponad 4 tys. punktów sprzedaży w 80 krajach. W latach 2012-2013 właściciel marki chce otworzyć ok. 200 sklepów w Chinach. Obecnie rozbudowuje sieć w Czechach i planuje wejście na rynek rosyjski.

(pl)


PROFIT system

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.