23.12.2011

Lee Cooper zdejmie spodnie

Odzieżowy gigant dywersyfikuje swoją ofertę. Postawił na jeans i akcesoria.

W Galerii Jurajskiej w Częstochowie otwarto nowy, flagowy salon marki Lee Cooper. Wnętrze urządzono według odświeżonej aranżacji. Wraz ze zmianą wystroju firma wprowadza nowe produkty, odchodząc raz na zawsze od sprzedaży wyłącznie odzieży jeansowej. W przyszłości na półkach sklepów Lee Cooper pojawią się również torby, portfele i inne akcesoria.

aranżacja sklepu Lee Cooper

Wraz ze zmianą wystroju firma wprowadza nowe produkty, odchodząc raz na zawsze od sprzedaży wyłącznie odzieży jeansowej.

Związek częstochowskiej spółki Kamex II z najstarszą marką jeansową z Europy trwa od 1992 roku, czyli od chwili otwarcia pierwszego w Polsce sklepu Lee Cooper. Obecnie firma zarządza 15 sklepami własnymi, 6 outletami i 32 sklepami partnerskimi działającymi na terenie całej Polski.

- Do końca 2015 roku zamierzamy otworzyć ok. 100 punktów sprzedaży, zarówno multi-, jak i monobrandowych - mówi Janusz Kania, członek zarządu firmy Kamex II.

Ostatnie otwarcia sklepów własnych miały miejsce w październiku br. w poznańskich galeriach: Plaza i Malta. Przyszłoroczna ekspansja rozpocznie się od otwarcia outletu w Szczecinie. Ponadto firma położy większy nacisk na rozwój punktów franczyzowych.

Pod marką Lee Cooper działa ponad 4 tys. punktów sprzedaży w 80 krajach. W latach 2012-2013 właściciel marki chce otworzyć ok. 200 sklepów w Chinach. Obecnie rozbudowuje sieć w Czechach i planuje wejście na rynek rosyjski.

(pl)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0