13.02.2012

Sezon na drogerie

Przed nami kolejny franczyzowy debiut. Po marce A’propos spółka Interchem wprowadza na rynek drogerie Aster.

- Prace nad dostosowaniem formatu Aster do potrzeb współpracy partnerskiej mają zakończyć się jeszcze w tym miesiącu, a debiut nowej oferty zaplanowany jest na początek marca – wyjaśnia Grzegorz Nędza, wiceprezes zarządu ds. operacji dystrybucyjnych spółki Interchem.

Drogeria A\'propos.

Rynek drogerii zdominowały Natura i Rossmann. Żadna z tych marek nie oferuje jednak franczyzy. Inwestorzy mogą natomiast wybierać między konceptem Aster i A’propos.

Markety drogeryjne Aster mają od 300 do 500 m2 powierzchni sprzedażowej. Można je spotkać w miejscowościach liczących 10-50 tys. mieszkańców. Interchem zapowiada, że do końca 2013 roku będzie działało 100 partnerskich drogerii Aster. Firma liczy na współpracę przede wszystkim z nowo powstającymi drogeriami.

Oprócz rozwijanych we franczyzie drogerii A'propos i przygotowywanych do franczyzowego debiutu drogerii Aster spółka Interchem zarządza również siecią drogerii Natura. Pod logo Aster i Natura funkcjonuje dziś około 400 drogerii, A'propos to 72 placówki działające w trzech formatach.

(mak)