07.03.2012

Inwestycja w najmłodszych

Ośrodek Twórczego Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży rośnie wraz ze swoimi podopiecznymi. Urośnie również portfel właścicieli partnerskich placówek.

Ośrodek Twórczego Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży Future powstał w 2010 roku. Oferta placówek w postaci całorocznych warsztatów, organizacji kolonii, półkolonii oraz urodzin skierowana jest do dzieci w wieku 3-12 lat. W ciągu dwóch lat ośrodek przeszkolił 1000 osób - nauczycieli i pedagogów, którzy poprzez najnowsze techniki nauki połączonej zabawą, uczą dzieci twórczego myślenia oraz efektywnej nauki. Firma chce do końca wakacji tego roku pozyskać 20 franczyzobiorców.
- Dzieci na naszych zajęciach uczą się wykorzystywać potęgę swoich umysłów. Im wcześniej człowiek posiądzie tę wiedzę, tym łatwiej będzie miał w przyszłości. Prowadzimy działania, które mają wpływ na wszechstronny rozwój dzieci w aspekcie indywidualnym i grupowym - wyjaśnia Agnieszka Gorzyńska, założycielka ośrodka.

Dzieci na zajęciach w ośrodku Future

Na zajęciach w Ośrodku Twórczego Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży wykorzystywane są interaktywne pomoce dydaktyczne takie jak: mapy myśli, plansze do technik pamięciowych czy system Blaba, który przy nauce czytania angażuje jednocześnie wszystkie zmysły dzieci.

Franczyzobiorca musi zainwestować w sprzęt dydaktyczny. Jest to kwota ok. 3,5 tys. zł. Na warsztatach wykorzystywane są m.in. interaktywne pomoce dydaktyczne (tzw. mapy myśli oraz plansze do technik pamięciowych) oraz system Blaba, który pomaga w nauce czytania angażując jednocześnie wszystkie zmysły dzieci. Otwarcie własnego ośrodka to stosunkowo nieduży koszt. Oprócz inwestycji w sprzęt co miesiąc trzeba płacić na konto licencjodawcy 200 zł w roku szkolnym lub 100 zł w wakacje.
- Zrezygnowaliśmy ze wstępnych opłat licencyjnych i wysokich opłat miesięcznych, ponieważ wierzymy w ten pomysł. Codzienne obserwujemy uśmiechnięte twarze dzieci i zadowolonych z istnienia takiego miejsca rodziców - tłumaczy Agnieszka Gorzyńska.

Ośrodek Twórczego Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży poszukuje franczyzobiorców na terenie całego kraju. Zarówno w dużych, jak i małych miastach. Od wielkości danej miejscowości będzie jednak zależeć powierzchnia ośrodka. Obecnie firma finalizuje rozmowy z pięcioma franczyzobiorcami. Po podpisaniu umowy dostaną oni gotowe scenariusze zajęć i odbędą odpowiednie szkolenia. Firma oferuje również pomoc w przeprowadzeniu kampanii reklamowej oraz wpis na stronę internetową.

(asz)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Anna Szulepa

dziennikarz