31.03.2012

Akusta wykonała plan

Firma z akcesoriami podłogowymi zapowiadała na ten rok otwarcie 10 sklepów. Plan zrealizowała w ciągu pierwszych trzech miesięcy.

Dziesiąty punkt z podłogami firma Akusta Podłogi Premium otworzyła w Szczecinie. Jest to stoisko typu shop in shop w centrum ceramiki i aranżacji wnętrz Stemar. Wcześniej sieć powiększyła się o sklep w Rzeszowie.
- Nasz system franczyzowy spotkał się z dużym zainteresowaniem partnerów, dzięki temu udało nam się zrealizować plany roczne w ciągu pierwszego kwartału. W związku z tym nasze oczekiwania rosną. Chcemy, żeby do końca roku pod logo Akusta Podłogi Premium działało 30 stoisk – zapowiada Łukasz Pietraszkiewicz odpowiedzialny za rozwój sieci Akusta.

Salon Akusta

W ofercie Akusty znajdują się podłogi drewniane, akcesoria podłogowe, chemia do parkietów oraz deski tarasowe.

Na uruchomienie sklepu z podłogami Akusta trzeba przeznaczyć ok. 20-30 tys. zł. Firma nie pobiera od partnerów opłat za przystąpienie do sieci, pobiera jednak miesięczną opłatę na fundusz marketingowy, która wynosi 1 tys. zł. Sklepy Akusta mają 50-150 m2.

Według analityków z firmy Home Broker najważniejszym kryterium decydującym o wyborze mieszkania są ceny. Na popularności zyskują niewielkie mieszkania. Najbardziej cenione są lokale dwupokojowe, na które popyt ma wzrosnąć w tym roku o 57 proc.

(mak)