01.05.2012

Atlantic podbija świat

Ciekawy produkt i kolejne otwarcia sklepów franczyzowych - to przepis na sukces w świecie bielizny.

Marka bielizny Atlantic istnieje na rynku od 1993 roku. Sieć salonów firmowych i franczyzowych w Polsce liczy 131 punktów. Oprócz naszego kraju sklepy Atlantic działają również w Rosji, Czechach, Mołdawii, na Litwie, Ukrainie i Białorusi.
- Kryzys sprawił, że przedsiębiorcy z dużo większą uwagą podchodzą do zagadnień biznesowych. Jednak oprócz zagrożeń, kryzys niesie również szanse i właśnie z nich chcemy skorzystać. Naszym niewątpliwym atutem jest wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu biznesu oraz dobrze znana marka – mówi Nadia Bońskowska, dyrektor ds. strategii marketingowej i PR.

Model w majtkach Magic Pocket od firmy Atlantic.

Atlantic cały czas pracuje nad nowymi produktami, które mają przyciągnąć do sklepów klientów. Wiosenną nowością jest bielizna męska Magic Pocet.

Na remont i wyposażenie lokalu, w którym powstanie salon Atlantic trzeba przeznaczyć ok. 2 tys. zł/m2. Sklepy mają najczęściej powierzchnię ok. 50 m2 i znajdują się w galeriach handlowych. Jednorazowa opłata za używanie znaku Atlantic wynosi 5 tys. zł. Franczyzowe punkty sieci powstają w miastach mających co najmniej 20 tys. mieszkańców.

Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w znalezieniu najlepszej lokalizacji i negocjacjach z centrum handlowym. Atlantic zapewnia swoim partnerom wsparcie organizacyjne, w zakresie wystroju witryn i ekspozycji towaru. Franczyzobiorca i jego pracownicy przechodzą szkolenia ułatwiające prowadzenie sklepu i obsługę klientów.

(mak)