13.02.2002

Nowa strategia Muszkieterów

Grupa Muszkieterów zamierza uruchomić przy swoich sklepach sieć stacji benzynowych

Jak podaje „Puls Biznesu”, sieć Muszkieterów, zarządzająca w naszym kraju 70 supermarketami Intermarche i Bricomarche, otworzyła pierwszą w Polsce stację benzynową pod swoim logo. Powstała ona w Zielonej Górze, przy supermarkecie spożywczym Intermarche.

Przedstawiciele firmy zapowiadają, że już wkrótce nieduże stacje paliwowe z logo Muszkieterów powstaną przy sklepach Intermarche w Kamiennej Górze, Grudziądzu, Jarocinie, Namysłowie, Lęborku i Wieluniu. Budowa siedmiu stacji pochłonie około 5,5 mln zł.

- Decyzja o budowie stacji podejmowana jest wyłącznie przez właściciela sklepu wchodzącego w skład sieci. Często na przeszkodzie stoją warunki zabudowy terenu. Ceny na stacjach Muszkieterów mają być niskie, i mają przyciągać klientów do sklepów – mówi Magdalena Bielak z Muszkieterów.

We Francji, skąd pochodzą Muszkieterowie, pierwsze stacje benzynowe grupy zaczęły powstawać w latach 70. Obecnie ponad 1,7 tys. obiektów uzupełnia ofertę sklepów. Poza Francją stacje paliw przy sklepach wprowadzili też Muszkieterowie hiszpańscy i portugalscy.

Więcej: Ryszard Gromadzki, Puls Biznesu, 13 luty 2002

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0