Podczas Targów Franczyza 2012 rozmówcy zadawali nam konkretne pytania i oczekiwali bardzo dokładnych odpowiedzi, a nawet dokładnych danych dotyczących na przykład średniej wartości faktury.
Igor Bolshakov, kierownik ds. franczyzy Diva Polska.
Poniedziałek
10.12.2012
O zaletach dobrze wyszkolonego personelu w sklepie z biżuterią opowiada Igor Bolshakov, kierownik ds. franczyzy Diva Polska.
 

Od kilku lat przybywa sklepów z biżuterią modową. Co odróżnia Divę od pozostałych firm działających na tym rynku?
Naszą siłą jest personel. Poświęcamy klientkom czas i pomagamy im dobrać biżuterię do konkretnego ubrania. Ekspedientka w sklepie odzieżowym bardzo często nie jest w stanie dopasować go do zakupionego stroju. Kupujący mają do nas zaufanie, bo wiedzą, że nie nakłaniamy ich do zakupu czegoś, co kompletnie im nie pasuje. Jeśli nadużyjemy ich zaufania, to klientki więcej do nas nie wrócą, bo przecież każda z nich ma w domu lustro i jest w stanie zweryfikować, czy sprzedawcy doradzili trafnie. Lepiej szczerze powiedzieć "w tym nie wygląda pani dobrze, ale mam coś innego, co będzie pasować do tej bluzki". Wtedy klientki wracają.

W jaki sposób dbacie o standardy obsługi klientów?
Pomagamy naszym franczyzobiorcom dobrze przygotować się do prowadzenia biznesu m.in. wspierając ich w procesie rekrutacji personelu. Jak już wcześniej wspominałam, obsługa klienta jest dla nas bardzo istotna, dlatego dużą wagę przykładamy do szkoleń. Na różnego rodzaju kursach ekspedientki zdobywają wiedzę produktową oraz uczą się, jak dobrze obsługiwać klienta.

Diva pojawiła się na polskim rynku pod koniec ubiegłego roku. Jak przebiega rozwój sieci w naszym kraju?
W tej chwili w Polsce mamy 24 sklepy. Cały czas szukamy franczyzobiorców, którzy będą chcieli rozpocząć z nami współpracę. Nasze stoisko na Targach Franczyza 2012 cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem odwiedzających. Pozytywnie zaskoczył mnie fakt, że przychodzili do nas ludzie z konkretnymi pytaniami. Nasi rozmówcy oczekiwali bardzo dokładnych odpowiedzi, a nawet dokładnych danych dotyczących na przykład średniej wartości faktury. Mam nadzieję, że Targi zaowocują przynajmniej kilkoma nowymi salonami.

Rozmawiała (mak)


POPULARNE NA FORUM

Paznokcie w natarciu

Bardzo lubię jak kobieta ma zadbane dłonie i stopy. A dodatkowe ozdoby na paznokcie też wyglądają...

21 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2018
Powiedziała YES

YES to bardzo duża inwestycja. Trzeba to dobrze rozważyć. _______________________ pracemagisterskieprawo.net.pl

9 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Pan od kosmetyków

Jak wchodzić do galerii handlowych, to najlepiej na wyspę. To daje największą szansę na sukces! ______________ pracemagisterskiesocjologia.waw.pl/

10 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Jak dla mnie te upominki są nieskuteczne. Dobry produkt obroni się sam _________ http://pracemagisterskiesocjologia.waw.pl

40 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Spróbuj zaistnieć w sieci aby można było Cię i Twoje usługi znaleźć w internecie właśnie. Załóż konto np. na platformach sprzedażowych jak ta:...

40 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Polacy lubią prezenty

A ja lubię prezenty nietypowe. Ostatnio kupiłam dla męża voucher na flyboard z Prezentokracja.pl. Zdziwienie, a potem ekscytacja sięgnęły zenitu :))...

15 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Powiedziała YES

Yes ma bardzo ładne produkty. co jakiś czas mają fajne promocje, wiec warto skorzystać. Ostatnio kupiłam sobie elegancki wisiorek: ...

9 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Paznokcie w natarciu

Barteezz19 najlepszy jest manicure hybrydowy. Ja regularnie robię go sobie co 2-3 tygodnie i muszę przyznać, że jest to bardzo wygodne rozwiązanie.

21 wypowiedzi
ostatnia 16.05.2018