14.07.2013

Wiedza pomoże pomnożyć zyski

Zachęcamy do zapoznania się z nowymi pozycjami w naszej księgarni. Podpowiadają jak prowadzić biznes w internecie i jak z pomysłem rozwijać firmę.

W ofercie naszej portalowej księgarni dostępne są nie tylko bieżące i archiwalne wydania miesięcznika Własny Biznes Franchising, ale także książki. Stanowią one cenne źródło wiedzy z zakresu zakładania i prowadzenia własnej działalności. Dużą popularnością cieszy się również zbiór wywiadów z celebrytami, którzy prowadzą własny biznes, wydany pod tytułem Znani i bogaci o własnym biznesie.

Książki na stole. Fot. PROFIT system

Nasza księgarnia zrealizowała już blisko 18 tys. waszych zmówień.

Cztery nowe tytuły, które uzupełniły naszą ofertę, to publikacje znane w literaturze biznesowej. Na szczególną uwagę zasługuje "Biznes w internecie" z uwagi, że jest to książka wyróżniona w konkursie na najlepszą publikację o tematyce ekonomicznej 2011/2012 w kategorii systemy informatyczne w biznesie. Poradnik jest adresowany do przedsiębiorców oraz menedżerów, którzy chcą wykorzystać internet do promocji swojej działalności. Ta pozycja może przydać się tym, którzy rozważają poprowadzenie e-biznesu. Tomasz Bonek i Marta Smaga, autorzy książki, informują czytelników, jak zaprojektować dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR.

Kolejną nową pozycją, którą można kupić na naszym portalu jest książka Petera Fiska, "Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy". Autor publikacji nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks&Spencer czy Microsoft. Zachęca również do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.

W sprzedaży jest już także dostępna najnowsza wersja Raportu o franczyzie w Polsce, który jest doskonałym źródłem informacji dla obecnych i potencjalnych organizatorów systemów franczyzowych, agencyjnych i partnerskich. Publikacja zawiera szczegółowe opisy poszczególnych branż, a autorzy kompleksowo określili nowe tendencje na rynku franczyzy i agencji. Raport cieszy się popularnością nie tylko wśród przedstawicieli firm, lecz również w środowisku akademickim. Dla studentów, którzy potrzebują go do pisania pracy naukowej, przygotowaliśmy atrakcyjne zniżki.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora