13.08.2013

Blogerka prawdę Ci powie

W tym roku firma kosmetyczna Organique postawiła na nowe formy promocji.

Firma Organique, która od 13 lat produkuje i sprzedaje kosmetyki, postawiła na zupełnie nowe formy promocji. Kosmetyki Organique trafiły w ręce blogerek, a marka zawitała na imprezy plenerowe.

Zdjęcie punktu systemu Organique

Sklepy Organique znajdują się najczęściej w centrach handlowych, ale franczyzodawca zachęca do otwierania sklepów przy głównych ulicach miast oraz na starówkach.

- Przyjaciółki Organique to właścicielki blogów o tematyce związanej z różnymi aspektami kobiecości – znajdują się wśród nich dziewczyny piszące o urodzie, modzie i poruszające zagadnienia lifestylowe. Oprócz tego firma Organique dołączyła do oficjalnych partnerów festiwalu Brave Kids. Z tej okazji zostały przygotowane specjalne edycje kosmetyków, które trafią w ręce setki dzieciaków z całego świata – wymienia formy promocji marki Magdalena Wieczorek, menedżer sieci franczyzowej.

Pierwszy sklep Organique został otwarty w 2006 w Szczawnie Zdroju. Obecnie kosmetyki Organique można kupić w liczącej blisko 40 punktów sieci sklepów franczyzowych oraz w salonach SPA, zarówno w Polsce jak i zagranicą.

Opłata za przystąpienie do sieci Organique wynosi 5 tys. zł, fundusz marketingowy to 2 proc. miesięcznego obrotu netto. Na dostosowanie metra kwadratowego powierzchni sklepu do wymagań sieci trzeba przeznaczyć ok. 1,5 tys. zł, do tej kwoty trzeba jeszcze doliczyć remont i wyposażenie placówki. Na zatowarowanie franczyzobiorca wyda ok. 25 tys. zł. Sklepy Organique znajdują się najczęściej w centrach handlowych, ale franczyzodawca zachęca do otwierania sklepów przy głównych ulicach miast oraz na starówkach. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu. Otrzymuje również projekt aranżacji sklepu i pomoc w przygotowaniu go do otwarcia. Wraz z pracownikami uczestniczy w szkoleniach produktowych i sprzedażowych. Może także liczyć na wsparcie marketingowe i PR-owe.

(mak)